Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pornograficzni (próba 1)
#1
poza sterylnością
obcy jest zapach śmierci

gdy na tych kanapach
bliżsi jesteśmy
zmartwychwstania

w ukrzyżowanym spojrzeniu
Zam­knięci w pik­se­lach z cza­sem łączy­my tyl­ko trzy barwy...

© Wszelkie prawa zastrzeżone.
Odpowiedz
#2
Ten dystych do mnie nie przemawia, ale pozostała część wiersza - magnifique! Może interpretuję to zbyt dosłownie, ale wyobrażam sobie stan emocjonalny aktorów porno. Nieludzkie stworzenia bez krzty empatii, mające puste spojrzenia, w których od czasu do czasu widać cień cierpienia lub wewnętrznej walki z samym sobą. Taką sytuację oczywiście można oczywiście odnieść do innych dziedzin życia. I to przewrotne stwierdzenie, że w takim stanie jesteśmy bliżej zmartwychwstania. Wreszcie przeczytałam tutaj coś naprawdę godnego uwagi. Brawo!
Odpowiedz
#3
Zastanawia mnie, co nazywasz dystychem? Mniemam, że wiele w tym mojej ignorancji, ale mój translator chyba ma inne tłumaczenie tego słowa - i nie wiem, gdzie popełniłam błąd. Ale chętnie się dowiem, by skorygować błędy na przyszłość.

A co do interpretacji... Zaskoczona jestem, bardzo. Smile
Zam­knięci w pik­se­lach z cza­sem łączy­my tyl­ko trzy barwy...

© Wszelkie prawa zastrzeżone.
Odpowiedz
#4
Ten dwuwiersz na początku. Jest zdecydowanie gorszy od reszty wiersza - ale to tylko moja ocena.
Odpowiedz
#5
oprócz sterylności
zapach śmierci jest
obcy na tych kanapach
bliżsi zmartwychwstania

w ukrzyżowanym spojrzeniu






Nieźle Ci idzie, Oczy Duszy. Brawo!
Odpowiedz
#6
Wiersz bardzo mi się spodobał, jeśli chodzi o mnie, to nie mam mu nic do zarzucenia. Dobra robota. Puenta świetnie dopełnia całość.
Pozdrawiam!
Zaglądam tu tylko z przyzwyczajenia.

Ani myślę wracać na stałe.
Odpowiedz
#7
Świetne. Ma w sobie to coś. I mi akurat podoba się ten dwuwiersz na początku. Bo zapach ludzi jest żywy, a pustka nie.
Zastanawiam się, czy to ukrzyżowane spojrzenie nie nawiązuje do tego, że w stanie tych aktorów, nawet tak podniosłe emocje, uczucie rychłego zmartwychwstanie, wyrwania się z jakiejś zapadłej dziury, nie jest udawany, skoro spojrzenie jest ukrzyżowane, martwe...
Odpowiedz
#8
Co do dwuwierszu - nie mam argumentów za, ale nie mam też argumentów przeciw Smile

JJ, "usłyszeć" pochwałę z Twoich ust? Dzień... dobry Smile

Wojbik, miło mi. Bo byłam niepewna, kiedy czytałam go już etny raz, zastanawiając się czy to nie jest głupie... Stwierdziłam, że jest. Ale w ostateczności tak to zobaczyłam w słowach. I tak pozostawię.

W szkole średniej największy problem stanowiły dla mnie wiersze i ich interpretację. Zawsze szłam inną stroną ulicy. Powiem Ci, Changed, że nie tyle idziesz inną strona ulicy, co idziesz z jej drugiej strony Smile a gdzieś tam przecinają się nasze punkty.


No to ten... hm, mile zaskoczona zmykam do pracy. A Wam życzę dobrego dnia! Smile
Zam­knięci w pik­se­lach z cza­sem łączy­my tyl­ko trzy barwy...

© Wszelkie prawa zastrzeżone.
Odpowiedz
#9
Cytat:Powiem Ci, Changed, że nie tyle idziesz inną strona ulicy, co idziesz z jej drugiej strony Smile a gdzieś tam przecinają się nasze punkty.
Ale skoro ty idziesz do przodu... To znaczy, ze ja albo się cofam, albo sama nie wiem dokąd idę, i się raczej nie dowiem... No, ale cieszę się, bo mam wrażenie, ze to świadczy, że choć trochę zrozumiałam... Skoro te punkty się przecinają.
Również miłego dnia!
Odpowiedz
#10
Pornograficzni (próba 1)...to niepotrzebne Huh
poza sterylnością
obcy jest zapach śmierci

gdy na tych kanapach
bliżsi jesteśmy ...jesteśmy bliżsi Smile Cool nie wiem.
zmartwychwstania

w ukrzyżowanym spojrzeniu
...to piękne, cudowny przekaz, kocham takie rebusy, w kilka słów.
Po raz pierwszy czytam twoje dzieło.
Pozdrawiam. Shy
[Obrazek: 51882617.jpg]


http://www.youtube.com/watch?v=F09QrI6L44I
Ilustracje do tomików, opowieści, okładki. [/b] [b]Grafika. Ilustracje do bajek.
Odpowiedz
#11
Changed, Ty powiedziałaś, że idę do przodu Smile a ja... po prostu idę.

Ja wiem, ja wiem, starysto - że Ty byś tu cofnął, tam zmienił, tamto zamazał... ale ja zwierzę uparte Wink zostawiam w wersji pierwotnej. Ale miło, że zechciałeś wziąć "mój" na warsztat.

Dzięki, i...
Pozdrawiam!
Zam­knięci w pik­se­lach z cza­sem łączy­my tyl­ko trzy barwy...

© Wszelkie prawa zastrzeżone.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości