Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podsumowanie 'młodym okiem' czyli nie dajmy się omamić!
#1
Exclamation 
Co do końcówki ostatniego mini-artykułu, młody internauta grę ową może ściągnąć z sieci, a w takim przypadku żadna ustawa czy rodzice nie będą miały większego wpływu na ocalenie psychiki dziecka. Czy tylko dziecka? Do PEGI powinny być jeszcze dołączone uwagi co do chorób psychicznych.

http://letsplej.pl/wiki/Strona_g%C5%82%C3%B3wna
...a to tutaj zło internetu ma swoje źródło!!!

Internet wypiera wszystko. Jest wolny, mimo że i tu pojawiają się reklamy oraz inne dziwne fanty (ACTA). To, że media nas ogłupiają to jedno, ale w takim razie dlaczego papka masowej kultury ma tylu konsumentów? Większość to zapewne starsze kobiety wierzące we wszystko, co pan telewizor głosi. Jest jeszcze inna wersja - ludzie idą za tym, co swojskie a inni, żeby nie czuć się gorsi i wykluczeni, pół-oglądają to samo podczas obiadu. Oszczędność...

http://www.youtube.com/watch?v=CeGRjbQ5QQ8

Ja ciebie proszę, wyłącz to gówno, gdzie starszych bajek już nie puszczają, zastępując je przekolorowanymi kreskówkami. Gdzie robią to, co taniej, szybciej, ładniej. Po co płacisz za abonament telewizyjny, skoro co chwilę i na niego pyskujesz? Zobacz, jesteśmy pesymistyczni, słysząc ciągle o mordach i gwałtach. Dawniej to też było, ale komunikacja nie była aż tak rozwinięta jak dzisiaj. Idź za przykładem Przemysława "Hansa" Fręcla, który nie ogląda telewizji od ponad pięciu lat. Radio - popplastik dla kierowców i stowarzyszenia moherowych głów. Pismo chrześcijańskie "Niedziela" - otwieram, a tam same wyborcze pierdoły, polityka. Johny Deep zarobił 200 000 tys. dolców za zagranie jakiegoś wampira.

http://www.youtube.com/watch?v=AXERc9vI2_E

- Gdyby mi takie coś zaproponowali, nie przyjąłbym nawet stu, a większość przeznaczyłbym na akcje charytatywne! - powiedział ktoś - Właściwie to nie chciałbym w ogóle zagrać takiego typka. Po co ci pieniądze? Zaprzedałeś duszę, gadzino, tyle ci powiem.
A pro po Johny'ego, istnieje takie coś jak piractwo. Ludzie bez sumienia ściągają to wszystko i nawet myślą: "ehh, nie chce mi się tego pobierać... nie mam czasu". Jedno kliknięcie, drugie i zaczyna się biegunka. Do śmierci nie zdążysz posłuchać tylu albumów, a przecież ciągle przybywają nowe. To z pewnością nie jest carpe diem. Już nie czerpiesz z tego przyjemności, zależy ci tylko na "zaliczaniu" produktów. Produktów? Biznes opłaca się robić tylko w przypadku jedzenia, w końcu ciastka nie ściągniesz z internetu. Książki się może jakośtam bronią, muzyka odrobinkę, ale te 32 GB gry - nie.

[Obrazek: KSW11W_0158.jpg]
Człowiek przyjął komercję, zamiast się jej przeciwstawić.

Czemu rozkapryszone nastolatki krzyczą (a chłopcy malują na murkach) JP? Subkultury; anarchiści, moda, zakapturzeni huligani chlejący wódkę pod sklepem, wychudzone kobiety mówiące "kurwa, kurwa". Piąty sezon "Czasu honoru", Gears of War 3, czwarta część GoW'a, pięćdziesiąta wersja Frankestein'a.

http://www.youtube.com/watch?v=NqJ10FiVQ3Y

System, czyli zapętlony spisek między lekarzem a zakładem pogrzebowym, łańcuch pokarmowy, jeden wielki. Jestem otoczony!
W aptece:
- Poproszę tabletki na ból głowy.
- Mamy do wyboru te, które wywołują kaszel albo katar. Które podać?
- Te z katarem proszę. Dziękuję.
- Polecamy się na przyszłość. Swoją drogą, jakoś tak wydaje mi się, że niedługo się jeszcze będziemy widzieć.

Chcesz zabić trzech Afrykanów? Odkręć kran na pół godziny. Jeżeli pragniesz spowodować czyjąś śmierć, nie trzeba ci od razu pistoletu, wystarczy, że zamówisz frytki. Ja nie wiem jak to działa, nikt na dole tego nie wie.
Może się mylę, może niepotrzebnie wyplułem ze swojej głowy tyle słów.

Opanujmy się. Ogarnijcie się! Odblokuj się.

http://www.youtube.com/watch?v=5HfQNIGLxZs





























Miejmy nadzieję, że baba do lekarza będzie przychodzić, póki żyjemy.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości