- Oto moja "mała sztuka" - powiedziała Taiteilija.
#1
Jak wyżej.
-Oto moja "mała sztuka".
Jestem artystą/hobbystą/laikiem, ale poświęcam wiele czasu tej mojej "lilipuciej formie artystycznej", doskonaląc warsztat w miarę możliwości, gdy tylko pozwala czas.
Prace moje znajdziecie tutaj: KLIK
Umiłowałam sobie głównie "sztukę ołówkową", ale czasem użyję pasteli, długopisów (zwykłych i cienkopisów), czy, dla rozrywki, skorzystam z programów komputerowych.
Powyższa galeria zawiera,niestety, kilka prac o przeciętnej jakości ze względu na kaprysy skanera, lub jego brak. Blush
Na koniec - zwracam się do was Panie i Panowie z prośbą o szczerą i konkretną oraz obiektywną (przede wszystkim) krytykę zawartości mojej "małej sztuki", gdyż może sie to okazać bardzo pomocne w dalszej działalności twórczej - dowiem się co powinnam poprawić, czego nie stosować itd.Shy

Odpowiedz
#2
Na plus: masz swój styl, którego się trzymasz.

Na minus - wtórność, wtórność, wtórność. I (zieeew) gotyckie motywy, banialuki. Nuda.

Technicznie jest w porządku, ale wykaż trochę inwencji twórczej Smile Nie wiem ile masz lat, ale podejrzewam, że jesteś młoda (sugeruję się tematyką). Gotyk i banał składam więc na karb wieku i ufam, że Ci przejdzie z czasem. Masz talent, rozwijaj go!

Pozdrawiam.
You'll never shine
Until you find your moon
To bring your wolf to a howl.
--- Saul Williams
Odpowiedz
#3
(02-01-2013, 16:14)rootsrat napisał(a): Na plus: masz swój styl, którego się trzymasz.

Na minus - wtórność, wtórność, wtórność. I (zieeew) gotyckie motywy, banialuki. Nuda.

Technicznie jest w porządku, ale wykaż trochę inwencji twórczej Smile Nie wiem ile masz lat, ale podejrzewam, że jesteś młoda (sugeruję się tematyką). Gotyk i banał składam więc na karb wieku i ufam, że Ci przejdzie z czasem. Masz talent, rozwijaj go!

Pozdrawiam.