Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Obcy w moim mieście
#1
[Obrazek: klodzko-2016_.png]

Termin nadsyłania prac upływa 15 marca 2013 r.

Organizatorem konkursu jest Gminna Instytucja Kultury „Kłodzko 2016”.

Konkurs ma charakter otwarty.

Pracą konkursową jest opowiadanie z Kłodzkiem w tle. Tekst powinien nawiązywać do hasła kon- kursu „Obcy w moim mieście”.
W regulaminie czytamy: Oceniając nadesłane prace jury weźmie pod uwagę ich oryginalność i po-ziom artystyczny, szczególnie przy tym zwróci uwagę na autorskie ujęcie tematu przewodniego, rozumianego jako inspiracja do rozważań o Kłodzku, jako mieście szczególnym i wyjątkowym, w którym to co tradycyjne, rodzime, tutejsze miesza się z tym co nowe, nieznane, obce.



Objętość opowiadania nie może przekraczać 3 stron znormalizowanego maszynopisu.

W konkursie zostaną przyznane dwie nagrody pieniężne, każda w wysokości 800 zł.

Prace należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres podany w regulaminie konkursu.

Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne.[Obrazek: regulamin-obcy-w-moim-miescie.png]

źródło:
http://www.aktualnekonkursy.pl/konkursy-...urnee.html
Marks BorderPrincess napisał(a):Kto tam był sędzią, bo czegoś nie czaje. Skoro Laik zaledwie kopnął w udo, a Andrzej trafił z pięści w twarz, to czemu Laik wygrał turniej?

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości