OGŁOSZENIA FORUMOWE
#46
W ramach zmian, które w sposób ciągły zachodzą na forum, z dniem dzisiejszym przestaje istnieć grupa Krytyków. Część jej członków zostaje przeniesiona do grupy Redaktorzy. Ma to związek ze zmianą strategii forum i ukierunkowaniem na magazyn Via Appia. Niedługo kolejne informacje z tego pola.

Odpowiedz
#47
Zmian ciąg dalszy.


Forum Literackie Inkaustus oficjalnie zmienia nazwę na

Forum Magazynu Literacko-Kulturalnego Via Appia



Jak zapewne zauważyliście mamy nowy - tymczasowy - banner. Forum wkrótce przejdzie kolejne zmiany kosmetyczne.

Zszokowani? Spokojnie, szykujemy dla Was o wiele więcej!

You'll never shine
Until you find your moon
To bring your wolf to a howl.
--- Saul Williams
Odpowiedz
#48
Z dniem dzisiejszym zlikwidowana została ranga Przyjaciel oraz Zasłużeni.

Jednakże nie oznacza to, iż zapominamy o dokonaniach poszczególnych osób, które współtworzyły nasze forum. Specjalnie dla nich powstał wątek, w którym prezentujemy ich sylwetki i przedstawiamy dokonania na rzecz naszego forum.
Nazwa wątku: SALA ZASŁUŻONYCH
Odpowiedz
#49
Uwaga! W związku z likwidacją rangi Krytyka oraz uruchomieniem systemu oceniania (gwiazdki) poszukujemy aktywnych użytkowników, którym powierzony zostanie przywilej oceniania tekstów za pomocą w/w systemu. Jest to bardzo odpowiedzialne zadanie, ponieważ na podstawie tych ocen rozwiązane będzie sortowanie prac według jakości, tak by nowy użytkownik wchodząc na nasze strony trafiał na prace wysokiej jakości. Dodatkowo Oceniający uzyskają przywilej wyboru Tekstu Miesiąca, który jak wiadomo jest poważną nobilitacją dla autora.

Jeśli więc chcesz aktywnie pomóc współtworzyć nasze forum prześlij swoje zgłoszenie na moje PW (gorzkiblotnica).

Warunkiem uzyskania uprawnień do oceniania prac jest wysoka aktywność na forum (min 40 postów) oraz odpowiednia wartość merytoryczna wstawianych komentarzy.
corp by Gorzki.

[Obrazek: Piecz1.jpg]
Odpowiedz
#50
Grupa Literacka NEON postanowiła zrezygnować z działów, które im wydzieliliśmy na naszym forum.
Grupa ma już swoje medium informacyjne oraz przestrzeń w internecie w postaci bloga, na który serdecznie zapraszamy!
Dziękujemy za Waszą obecność na naszym forum i życzymy sukcesów z wydawaniem kolejnych numerów Waszego czasopisma.

Odpowiedz
#51
Dzisiejszego dnia został zaktualizowany wątek zawierający często zadawane pytanie tzw. F.A.Q.
Zachęcamy do zapoznania się z nim osoby, które dopiero co rozpoczynają zabawę z forum, jak również polecamy to już stałym bywalcom. A nuż dowiecie się czegoś nowego Smile

Odpowiedz
#52
Jako, że Poeci naszego forum mogli czuć niedosyt i czuć się nieco dyskryminowani z uwagi na istnienie konkursu VIA APPIA POLECA dedykowanego prozaikom, tymczasem nie było nic, czym w czym oni mogliby brać udział. Toteż czas najwyższy naprawić to zaniedbanie.

Ogłaszamy nowy konkurs skierowany głównie dla naszych forumowych Poetów pod nazwą: ODETCHNIJ POEZJĄ.
Więcej informacji w dziale Konkursy.

Odpowiedz
#53
Drodzy użytkownicy.

W związku z sytuacją panującą na rynku oraz z rosnącymi wydatkami, administracja forum zmuszona jest wprowadzić system reklam.
Będzie to polegało na wyświetlaniu się reklam poniżej Shoutboxa w prostokątnym obszarze, na którym znajdą się kwadraty 125x125 pixeli reprezentujące daną reklamę.

Reklamy pojawią się tylko na stronie głównej w momencie wykupienia ich przez reklamodawcę.

Niestety wydatki rosną, a składki, z których je pokrywamy nie, stąd taki właśnie pomysł. Dochody ze sprzedaży reklam zostaną przeznaczone na funkcjonowanie serwisu m.in. na opłacenie serwera oraz domeny i organizację konkursów.

Mamy nadzieję, że nie macie nam za złe takiego kroku, który podjęliśmy. Niestety, nie ma nic za darmo w dzisiejszym świecie i żeby się utrzymać potrzebne nam jest źródło dochodu.

Reklamy pojawią się w ciągu kilku dni.
Przepraszam za powstałą sytuację i dziękuję za wyrozumiałość.
Odpowiedz
#54
Drodzy użytkownicy.

Planujemy sporządzić na naszym forum ranking książek polecanych przez użytkowników. Prosimy Was o wsparcie tej inicjatywy poprzez wypełnienie ankiety internetowej, do której prowadzi poniższy link.
Im więcej głosów polecających zbierzemy, tym wiarygodniejsza będzie lista! Mamy nadzieję, że dzięki naszemu plebiscytowi zwrócimy uwagę czytelników forum na ciekawe dzieła, których nie mieli do tej pory okazji przeczytać i uda się nam razem przetrwać zbliżające się nieuchronnie długie, zimowe wieczory z interesującą książką!

Z góry dziękujemy za wypełnienie ankiety.


Odpowiedz
#55
Moi drodzy,

Zdecydowaliśmy się nieco przerzedzić nasze działy, żeby forum zrobiło się czytelniejsze i łatwiejsze w nawigacji. Plan przedstawia sie tak:

- Dział Via Appia, obecnie znajdujący się za Pograniczami zostanie przeniesiony przed dział Kącik Autorów - GOTOWE
- Poddział Przedstaw się, będący częścią działu O forum zostanie usunięty, a nowy, przypięty wątek powitalny zostanie utworzony w poddziale Kawiarenka - GOTOWE
- Poddział Archanioł z działu Inicjatywy zostanie zarchiwizowany z powodu braku aktywności - GOTOWE
- Poddział Podręcznik komentowania zostanie usunięty, a sam wątek zostanie przeniesiony do poddziału Kącik literata - GOTOWE

Być może w niedalekiej przyszłości zajdą kolejne tego typu zmiany. Oczywiście będziemy Was informować na bieżąco. W razie pytań, proszę słać PW Smile

Miłego!
You'll never shine
Until you find your moon
To bring your wolf to a howl.
--- Saul Williams
Odpowiedz
#56
Drodzy użytkownicy.

Chciałbym poinformować że nowy numer magazynu Via Appia ukaże się jutro. Jest to spowodowane zawirowaniami noworocznymi, toteż Proszę o wyrozumiałość. Już jutro dostaniecie nowy numer w swoje ręce :-)

Wysyłane z mojego HTC Wildfire S A510e za pomocą Tapatalk 2

Odpowiedz
#57
Z dniem dzisiejszym wprowadziliśmy na forum pewne usprawnienie polegające na dodaniu nowych przycisków do edytora postów.

Kolejno mamy tutaj (idąc z lewej):
1. Oddzielanie poszczególnych rozdziałów
2. Wprowadzenie ukrytej wiadomości tzw. spoilera
3. Utworzenie prostej tabelki
4. Indeks dolny
5. Indeks górny
6. Pomniejszenie okna edytora
7. Powiększenie okna edytora

Odpowiedz
#58
Z dniem wczorajszym nawiązaliśmy współpracę z II Liceum Ogólnokształcącym im Jana III Sobieskiego w Krakowie!

Jako pierwsza placówka kulturalno-oświatowa będzie miała możliwość dystrybucji magazynu Via Appia w formie papierowej (tzw. mikro-wydanie). Limitowany ilość egzemplarzy papierowej edycji Via Appi pojawi się tam już niedługo.

Dziękujemy szkole za zainteresowanie i mamy nadzieję na długą i owocną współpracę Wink
Odpowiedz
#59
Miło nam poinformować, że magazyn Action Mag zdecydował się promować teksty zamieszczone na łamach naszego forum w swoim czasopiśmie. W styczniowym numerze Action Mag znajdziecie zatem:
  • "PRL Fantasy" autorstwa marcinos83
  • "Prezent ślubny" autorstwa Gorzkiego
  • "Fałszokracja" autorstwa Maciekbuka
  • "Niedopałki" autorstwa Roota
  • "Szczeniaki" autorstwa Kheiry
  • "Marna Twa ofiara Panie" autorstwa Boobica
  • "Liszka" autorstwa Jarosława Jabrzemskiego
  • "Ślepcy" autorstwa Piotra Knasieckiego

Action Mag jest oficjalnym czasopismem Magazynu CD-Action, które ukazuje się w około 100 tysiacach egzemplarzy w wersji papierowej. Action Mag jest dołączane w formie PDFa do DVD, które znajdziemy w każdym numerze CD-Action Wink
Odpowiedz
#60
Pamiętacie Ankietę, którą przeprowadzaliśmy na forum około półtora miesiąca temu? Otóż od tamtego czasu ciężko pracowaliśmy, aby stworzyć dla Was obiecane wcześniej zestawienie najlepszych, zdaniem użytkowników forum, książek z danych podgatunków literackich. Utworzone zostały specjalne wątki w Kawiarence, które zawierają graficzną prezentację wyników przeprowadzonej ankiety.
Znajdziecie takie zestawienia jak najlepsze książki z podgatunku:
- FANTASY
- SCIENCE-FICTION
- HORROR
- AKCJA
- KRYMINAŁ
- OBYCZAJOWE-PSYCHOLOGICZNE
- POEZJA

Uważacie, że dana pozycja zasługiwała na pojawienie się w zestawieniu? Może macie jakieś własne typy? Co myślicie o samych rankingach?
Serdecznie zachęcamy do dyskusji Smile

Rankingi można obejrzeć tutaj: http://www.via-appia.pl/forum/forumdisplay.php?fid=35


Przy okazji gratuluje wszystkim osobom, które wzięły udział w tej akcji, w szczególności Hanzo, który koordynował cały projekt Wink

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości