Myśl tygodnia
Dyktatura zawiści –––

rozliczenie

za

satyryczną

wizję świata.

Michaił Kuźmin
Odpowiedz
Myśl nie istnieje dopóki nie zostanie ubrana w słowa.
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Odpowiedz
Feminizm to jest zemsta brzydkich kobiet na ładniejszych. R.A. Ziemkiewicz
Odpowiedz
Cytat z pierwszego posta:

(18-11-2009, 20:28)Malbert napisał(a): PS. Dla jasności... Te myśli mają być NASZE! Nie wzięte z gazet itp. 
Odpowiedz
OK. Dzięki Gunnar.

1. Niektóre kapłanki slońca oddają się w solarium.

2.Lepsze najgorsze domysły niż post ścisły.
Odpowiedz
Portale internetowe są jak bale maskowe
[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz
Uważaj - nawet, gdy się wznosisz, ktoś może podstawić nogę.
Odpowiedz
Niektórzy nie zdają sobie sprawy, że strzelając do kogoś, mogą trafić kogo innego. I niewinny oberwie, a cel faktyczny i tak nie zostanie osiągnięty.
[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz
Jestem egistą bo odczuwam satysfakcję z bezinteresownej pomocy innym ludziom.

Lepiej jest przegrać na własnych zasadach niż wygrać za wszelką cenę.

Życie nie polega na tym by <<być sobą>>. Życie polega na tym by być tym, kim chce się być.

Codziennie rano chciałbym spojrzeć w lustro i samemu sobie, prosto w twarz, powiedzieć, że jestem lepszym człowiekiem niż byłem wczoraj.

Niesprawiedliwość na swoją korzyść zwykle nazywamy sprawiedliwością.
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Odpowiedz
Czas nie leczy, tylko zaciera ślady.
Odpowiedz
Umiłowanie życia - to taki trochę syndrom sztokholmski.
Odpowiedz
Krytyka naprawia, krytykanctwo - osłabia.
[Obrazek: Piecz1.jpg]
"Z ludźmi żyj, jakby widziany przez Boga. Z Bogiem rozmawiaj, jakby słyszany przez ludzi".
Lucjusz Anneusz Seneka
Odpowiedz
Po jakimś czasie przemyśleń, chciałbym napisać nową myśl:

Każda forma miłości jest po trosze jakąś formą syndromu sztokholmskiego.

UWAGA: nie jestem pesymistą, tak tylko się pomyślało...Smile
Odpowiedz
Nigdy się nie martw gdy padniesz ofiarą próżnego podstępu. Po prostu rób swoje i żyj szczęśliwie, a czas i karma poukłada wszystko i wszystkich na własne miejsca.
Odpowiedz
Czasem to, co nas kształtuje, pozostawia nam, jak kamieniom, zbyt ostre krawędzie...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości