Myśl tygodnia
Im większy rozgłos, tym większa iluzja władzy. A dopóki iluzja trwa, ta władza pozostaje realna.
Odpowiedz
(22-02-2018, 21:14)kubutek28 napisał(a): Im większy rozgłos, tym większa iluzja władzy. A dopóki iluzja trwa, ta władza pozostaje realna.
A jak osiągnąć rozgłos, aby był wielki i aby było tanio? Wzniecając konflikty rzecz jasna. Twoją sentencję można po łacinie ująć krótko i zwięźle: divide et impera.
Odpowiedz
(22-02-2018, 22:15)szczepantrzeszcz napisał(a): A jak osiągnąć rozgłos, aby był wielki i aby było tanio? Wzniecając konflikty rzecz jasna. Twoją sentencję można po łacinie ująć krótko i zwięźle: divide et impera.

Hmm... Nie zagłębiałem się aż tak... Ot, naszło mnie pod prysznicemSmile
Odpowiedz
Ludzie dzielą się na dwie grupy. Jedni wierzą we wszechmoc Boga, inni - wszechmoc Przypadku.
Odpowiedz
Boże, jak bardzo chciałbym nic nie chcieć.
"Umysł jest jak spadochron, nie działa, jeśli nie jest otwarty" - Frank Zappa
Odpowiedz
"prawda daje zbyt mało ciepła

pławi się w rozsądkach innych"- tetu (źródło---- http://www.via-appia.pl/forum/showthread.php?tid=15776)
[Obrazek: Piecz2.jpg]
Odpowiedz
Obiektywność pod względem światopoglądowym w wychowaniu to oksymoron a zapędy do odgórnego kształtowania świadomości podług tego oksymoronu to utopia.
Odpowiedz
Dobry policjant też musi rodzinę wyżywić.
[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz
(10-03-2018, 11:03)Gunnar napisał(a): Obiektywność pod względem światopoglądowym w wychowaniu to oksymoron a zapędy do odgórnego kształtowania świadomości podług tego oksymoronu to utopia.

FajneSmile
Odpowiedz
Dzięki Wink


Przyjaźń to zaufanie i wiara – zaufanie do drugiej osoby i wiara, że to zaufanie nie zostanie zawiedzione.
Odpowiedz
Był tak odpychający, że nawet jego ręka nie chciała mu sprawić przyjemności.
Odpowiedz
Nawet najbardziej zapatrzony w swoją wybrankę kochanek kiedyś mruga.
"Umysł jest jak spadochron, nie działa, jeśli nie jest otwarty" - Frank Zappa
Odpowiedz
Państwo to sposób marnotrawienia środków wypracowanych przez społeczeństwo.
Odpowiedz
Czasem oczekiwanie sprawia, że oddalamy się od tego, na co czekamy.
Odpowiedz
Im mniej słów, tym więcej treści między wierszami.
[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości