Myśl tygodnia
#1
Czyli przedstawiamy tu swoje krótkie i zwięzłe myśli. Najlepiej w postaci jednego, góra dwóch zdań. Sędziować oczywiście będą sędziowie Pod nieobecność Sędziów będzie to robił administrator. W nagrodę dana myśl będzie wyświetlana na górze strony, wraz z podpisanym autorem.
Miłej zabawy

PS. Dla jasności... Te myśli mają być NASZE! Nie wzięte z gazet itp.
PPS. Ostatnie postscriptum... W tym konkursie decyduje zawsze JEDEN sędzia, o tym, kto wygra. Żeby nie było żadnych sprzeczek i zamieszania, dzisiaj to będzie akuratnie Kot. A Sędziowie będą ustalać między sobą kto danego dnia będzie sędziował.
To tyle.

Usunięte pierwsze postscriptum. Czyli od teraz, będzie to myśl tygodnia. Za dużo z tym zamieszania było.
Masssssakra.

[Obrazek: 29136-65e26c5e68f2a8b1dc4d3c4283a1bf34..gif]
Odpowiedz
#2
Informuję, że konkurs ten na Vantasy zamknąłem. Myśli nie będziemy przenosić. Dopiero z tutaj zebranych wyłonimy zwycięzką. Co do kolejności osób wybierających, ustalimy ją na najbliższej konferencji. Proszę, wrzucajcie swoje propozycje! W Wasze ręce, ludzie!
[Obrazek: eyes480c.jpg]

Mruczę, więc jestem!



Odpowiedz
#3
Niektóre tajemnice są ukrytę głębiej niż inne - i by je poznać, trzeba nauczyć się kopać.
Cała moja twórczość, z której jestem zadowolony:
Na zwłokach Imperium[fantasy]
I to jest dokładnie tak smutne jak wygląda.

Komentuję fantastykę, miniatury i ewentualnie publicystykę, ale jeśli pragniesz mego komentarza, daj mi znać na SB/PW. Z góry dziękuję za kooperacje Tongue
Odpowiedz
#4
Aby zacząć, trzeba chcieć. Aby skończyć, trzeba bardzo chcieć.
Odpowiedz
#5
(bez urazy Big Grin)
Im bardziej kogoś w d..ę kopiesz, tym bardziej cię szanuje. Amen
Piekło jest puste, a wszystkie diabły są tutaj.
William Shakespeare
[Obrazek: gildiaPiecz1.jpg]
Odpowiedz
#6
Aby marzenie się spełniło , najpierw trzeba mieć o czym marzyć .
,,the last good bye, whne you will join me in tis river, R.I.P DIMM''

[Obrazek: tumblr_m9w66uw9Jr1r9huebo1_250.gif]
Odpowiedz
#7
Faceci są jak kiepski puder. Pokrywają i szybko znikają.
Odpowiedz
#8
Nie kłam lepiej człowieku dobry sobie, to inni też nie będą kłamać tobie.
Pożyjemy i pomrzemy nie usłyszy o nas świat!
A po śmierci wypijemy za przeżytych, w dobrej wierze parę lat!
Odpowiedz
#9
szanujemy ludzi za to, czego brak nam w nas samych...
Tak się bawię.
Odpowiedz
#10
Życie jest jak stacja kolejowa. Pociąg do nikąd nigdy się nie spóźnia.
[Obrazek: eyes480c.jpg]

Mruczę, więc jestem!



Odpowiedz
#11
Nie da się pogodzić przyjaźni z jedną kobietą i związku z drugą.
Tak się bawię.
Odpowiedz
#12
może i ja dodam nieskromnie coś od siebie: "Nasze listy wysłane donikąd- wracają. I wtedy rozumiemy, że jesteśmy jedynymi adresatami własnych myśli"
Odpowiedz
#13
Gramatyka największym wrogiem początkującego pisarza.
Odpowiedz
#14
nie żyjesz po to aby być szczęśliwym, tylko po to żeby uszczęśliwiać innych
Tak się bawię.
Odpowiedz
#15
Prawdziwy lęk jest wtedy, gdy odkrywasz, jak szybko potrafisz biec, by ocalić życie.
Nie robię wyjątków. Czarny, niebieski, pomarańczowy, czy nawet zielony jak zajdzie potrzeba.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości