Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opowiadanie (bez tytułu)
#1
Witajcie, postanowiłam tutaj wstawić moje opowiadanie. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie jest do kandydat do nagrody literackiej, ale jestem początkująca Wink
Opowiadanie jest dość kontrowersyjne, więc osobom o dość konserwatywnych poglądach będzie się je gorzej czytało.
Proszę o szczerą ocenę Wink
Ograniczenia wiekowe - 15+

Enjoy!

* * *
Zakochałam się.
Tak mogłoby zacząć się wiele powieści, opowiadań, nowelek… Kiedy serce zaczyna mocniej bić, krew szybciej krąży w żyłach, a ciało przepełnione jest szczęściem. Jednak to uczucie jest wyjątkowe.
Bo ona również jest wyjątkowa.
* * *
Trzymam ją w ramionach. Wdycham jej truskawkowy zapach. Dotykam gładkiej skóry. Upijam się jej obecnością, jak dobrym winem. Powoli, bardzo powoli, odgarniam jej ciemne włosy z czoła. Potem delikatnie zaczynam krążyć palcami po jej policzku, gładząc jej atłasową skórę. Ona próbuje coś powiedzieć, ale ja zamykam jej usta jednym pocałunkiem. Pocałunkiem pełnym miłości, uczucia. Pocałunkiem, który wyraża więcej niż wiele słów. Ona przymyka oczy. A ja? Oddaję się ogarniającemu mnie uniesieniu. Jestem szczęśliwa.
* * *
Głośny, przenikliwy dźwięk dzwonka wyrywa mnie ze świata moich marzeń. Lekko oszołomiona patrzę na portret Kopernika, wiszący tuż przede mną. Uważnie przypatruję się jego twarzy. Jego lekko cyniczny uśmieszek wydaje się bezgłośnie komentować moje wcześniejsze myśli. Moje policzki płoną czerwienią. Mam wrażenie, że treść moich marzeń wyświetla się mi na czole.
- Idziesz już? – jej melodyjny głos przywraca mnie do rzeczywistości. Patrzę w górę. Ciemne włosy. Ukośna grzywka. Duże, zielone oczy. Mały, zadarty nosek. Wiśniowe usta. I ten owocowy zapach….
- Chodź, bo się spóźnimy!
- Już idę – odpowiadam i zaczynam zbierać swoje rzeczy ze szkolnej ławki. A moje myśli znowu zaczynają być zajęte czymś innym…
* * *