Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Loczki [zawiera wulgaryzmy]
#1
Nie wiedziała jak żyć, ani gdzie wsadzić głowę, żeby znikły wszystkie obrazy z przeciążonej, rozgrzanej do białości czaszki. To już nie było przedszkole, a poważny problem emocjonalny, który rozpierdalał ją od środka na drobne kawałki.
Dlatego szalała i śniła co dzień swój sen wariata. Niezmienny od lat.
 
Oto on wraca, mówi, że kocha. Będą znowu razem, już teraz do końca, bez względu na wszystkie okoliczności, bo on zrozumie, że to przez niego i dla niego straciła rozum, traciła siebie, stając się maszynką do zadawania bólu. Chociaż czy krzywdziła kogoś? Przecież tak naprawdę ją tylko kurewsko wszystko bolało, a najbardziej jego odrzucenie.
Czy można wszak, z dnia na dzień, ot tak po prostu odejść, jakby nigdy nic ich nie łączyło? Nie można, dlatego będzie mu przypominać, chodzić za nim i rzucać w twarz przeszłość. Każdy wspólny dzień. I będzie to robić dopóki on nie ogarnie, że tylko ona jest w stanie dać mu szczęście.
A te wszystkie kurwy, które gdzieś się przy nim kręcą, załatwi perfekcyjnie. Ona wie jak sobie z takimi radzić, głupków nie brak, zawsze ktoś pomoże, wystarczy dobrze rozegrać akt dramatu, zrobić z siebie ofiarę. Ona to umie, później będzie się śmiała, może nawet razem z nim, bo trzeba, żeby docenił jej spryt i przebiegłość.
Tak, tak właśnie zrobi. I choćby miała wleźć do piekła, postawi na swoim.
 
Przecież ona to potrafi...
Odpowiedz
#2
To jest prawdziwa opowieść o życiu, dramatach takich jakie rzeczywiście są. Można się z tego podśmiewać, ale to sprawa jak najbardziej poważna.
Odpowiedz
#3
12345
Odpowiedz
#4
Masz rację, Bogumił. To prawdziwa historia, która dzieje się na naszych oczach...


INick takie słownictwo i oskarżenia, aż dziwne, że moderacja śpi...
Odpowiedz
#5
Czy to opowiadanie ma jakiś podtekst polityczny? Ja nie widzę, ale uwzględniając tę dziwną replikę forumowicza iNick, przypuszczam, że ma.
Odpowiedz
#6
Polityczny? Obyczajowy jedynie...
Odpowiedz
#7
Bo ja też myślałem, że polityczneWink A może takie i takie. Ładne.
Odpowiedz
#8
(12-10-2019, 23:02)iNick napisał(a): Dziwię się, że przeszło tutaj i że faszysta Bogumił może biegać bez kagańca.

Proszę się wstrzymywać i nie przenosić wojen z innych portali na VA oraz zaniechać ataków ad personam.

(13-10-2019, 22:05)elka napisał(a): Masz rację, Bogumił. To prawdziwa historia, która dzieje się na naszych oczach... 


INick takie słownictwo i oskarżenia, aż dziwne, że moderacja śpi...

Moderacja nie czyta wszystkich postów, jako że jest jedynie jednoosobowa na dzień dzisiejszy.
W wypadku zauważenia nieodpowiednich treści łamiących regulamin, proszę korzystać z opcji "zgłoś" w prawym dolnym rogu.
Odpowiedz
#9
(13-10-2019, 22:05)elka napisał(a): Masz rację, Bogumił. To prawdziwa historia, która dzieje się na naszych oczach...


INick takie słownictwo i oskarżenia, aż dziwne, że moderacja śpi...

Jakże wenie pomagamy, inspirując wydarzenia.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości