Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kup drzwi, żeby można było nimi trzaskać*
#1
kochają się w oksymoronach
gdzie jeden drugiemu
sukinsynem
w miłości przez pas


* Tytuł, parafraza z Lantus'a.
Wiersz skutkiem poezji wojbik'a.

Zam­knięci w pik­se­lach z cza­sem łączy­my tyl­ko trzy barwy...

© Wszelkie prawa zastrzeżone.
Odpowiedz
#2
O proszę ._. A to heca. No cóż, pierwsze co mi się spodobało, to forma, bo lubię krótkie i treściwe utwory. Wiersz jest moim, w miarę możliwości obiektywnym, zdaniem w porządku. Do gustu przypadła mi szczególnie puenta.
Zaglądam tu tylko z przyzwyczajenia.

Ani myślę wracać na stałe.
Odpowiedz
#3
A myślałam, że dostanę po dooopie... Czuję się miło zaskoczona, że nie jest źle?
Zam­knięci w pik­se­lach z cza­sem łączy­my tyl­ko trzy barwy...

© Wszelkie prawa zastrzeżone.
Odpowiedz
#4
Tekst w porządku tytuł mi się nie podoba. Po co ta k... tam potrzebna? poz
Odpowiedz
#5
Zmieniłam, bo też mi nie leżała.
Zam­knięci w pik­se­lach z cza­sem łączy­my tyl­ko trzy barwy...

© Wszelkie prawa zastrzeżone.
Odpowiedz
#6
I teraz jest dużo lepiej. Wiadomo też o co chodzi. Nie lubię tych przekleństw w wierszach, chyba że jest takie potrzebne, by coś zaakcentować. Pisze facet i co drugi wers bluzg i tak w każdym tekście. Wreszcie dał popis w komentarzach a drugi nie lepszy. Tak się wyzywali od najgorszych, kwiat inteligencji. Podobno w sądzie skończyli;-) Pewnie tam też wyzwisk sobie nie szczędzą;-) Tekst mi się podoba, można trochę rozwinąć ale po co. Dłuższe nie znaczy lepsze:-) Poz.
Odpowiedz
#7
Krótkie, jasne i mądre Smile Pozdrawiam
Nie umiem pisać konstruktywnych komentarzy.
Odpowiedz
#8
Ja nie wiem, kogo tu się nazywa facetem, ale mam nadzieję, że chociaż jestem niemęska w tym facetowaniu, hehe Wink)
Zam­knięci w pik­se­lach z cza­sem łączy­my tyl­ko trzy barwy...

© Wszelkie prawa zastrzeżone.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości