Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Książka przyjazna dziecku
#1
[Obrazek: ksiazka-przyjazna-dziecku-konkurs.png]

Termin
Termin nadsyłania prac upływa 30 września 2013 r.


Opis
Organizatorem konkursu jest Muzeum Zabawek i Zabawy w Kielcach.

Uczestnikami konkursu mogą być pełnoletni autorzy książek dla dzieci w wieku 7-14 lat. Książki zgłaszane do konkukrsu nie mogą być adaptacjami, tłumaczeniami i wznowieniami.

Na stronie Organizatora czytamy: Celem konkursu jest wyłonienie i promowanie polskiej książki dla dzieci w wieku 7-14 lat, przybliżającej tematykę tradycji, historii, sztuki, wartości regionalnych charakterystycznych dla poszczególnych obszarów i miejscowości Polski. Oczywiście są to kryteria dodatkowe, głównym jest wartość literacka utworu.

Książki mogą zgłaszać autorzy i wydawnictwa. Do 30 czerwca swoje propozycje mogą przesyłać także czytelnicy.

Książki można zgłaszać w dwóch kategoriach:
• książki wydane w ciągu dwóch lat przed datą ogłoszenia konkursu w co najmniej 100 egz.,
książki niewydane (rękopis, makieta) lub wydane w nakładzie maks. 99 egz. i niewprowadzone do sieci dystrybucji.

Nagrody
Pula nagród wynosi 10 000 zł.
Zwycięzcy w każdej z dwóch kategorii otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 5 000 zł.
Jury zastrzega sobie prawo do innego podziału nagród.

Zgłaszanie prac
Prace należy przesyłać pocztą na adres Muzeum Zabawek i Zabawy w Kielcach.
W przypadku tekstów niewydanych, uczestnicy powinni przesłać wydruk lub makietę oraz wersję elektroniczną na płycie CD.
Książki wydane należy dostarczyć w 3 egz.

Opłaty
Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne.

http://www.aktualnekonkursy.pl/konkursy-...-2013.html

http://www.muzeumzabawek.eu/mziz/index.p...Itemid=138

Marks BorderPrincess napisał(a):Kto tam był sędzią, bo czegoś nie czaje. Skoro Laik zaledwie kopnął w udo, a Andrzej trafił z pięści w twarz, to czemu Laik wygrał turniej?

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości