"Krush Kill 'N' Destroy" - RTS / PC
#1
[Obrazek: akup.jpg]

Gatunek gry: Real-Time Strategy
Wydawca oryginalny: Electronic Arts Inc.
Data wydania oryginału: 11 czerwca 1997
Język gry: Angielski
Tryby gry: Single Player / Multiplayer (do 6 graczy)
Dostępna platforma: PC

Intro do KKND Xtreme




Postapokaliptyczny klon Command & Conquer, okrzyknięty zresztą jednym z najlepszych klonów tamtego okresu. Zmagania wojenne pomiędzy dwiema stronami - Mutantami oraz Survirorsami (przeżyli zagładę nuklearną w podziemnych bunkrach) do dziś jest niezwykle klimatyczna. Pozwala na to ciekawie stylizowana grafika oraz rzadko w grach spotykana ścieżka dźwiękowa mieszająca ostrzejsze riffy z elementami elektronicznymi.

Gameplay z gry (oczywiście muzyka nie jest z niej Wink)




AI w grze było jednym z nielicznych, które doznawszy odpowiednio mocnych strat cofał się aby uzupełnić siły, jednostki zdobywały doświadczenie, a piechota masowo była rozpłaszczana pod gąsienicami, względnie nogami gigantycznych mamutów.

[Obrazek: kknd_x50.jpg]

Do pierwowzoru powstał samodzielny dodatek Xtreme, którzy przyniósł ze sobą przede wszystkim tryb Skirmish, dzięki któremu można było wreszcie bez końca toczyć bitwy z wirtualnym przeciwnikiem.


Historia toczy się dalej...

Powstała druga część (oznaczona numerkiem '2' oraz podtytułem Krossfire). Niestety nie zdobyła ona ani specjalnego rozgłosu, ani również serc fanów. Pomimo dojścia całej masy jednostek oraz nowej strony konfliktu (samodzielnie myślące maszyny) straciła nieco klimatu poprzedniczki, a szczególnie specyficzną kolorystykę. O ile jedynka pomimo szalonego charakteru była świetnie zbalansowana z futurystyczną wizją zniszczonego świata, to dwójka była po prostu szalona.

Również fani, nie mogąc doczekać się 3 części zakasali rękawy. Istnieje projekt odtworzenie KKND2 na silniku C&C Generals. Niestety nie śledziłem sprawy i nie wiem na jakim etapie są prace.

Zwiastun remake'u KKND2.


Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości