Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konkurs na współczesną komedię w postaci jednoaktówki
#1
[Obrazek: montownia_och-teatr.png]

Termin nadsyłania prac upływa 31 marca 2013 r.

Organizatorami konkursu są Fundacja Teatru Montownia oraz Fundacja Krystyny Jandy Na Rzecz Kultury.

Konkurs ma formułę otwartą – mogą w nim uczestniczyć dramatopisarze z dorobkiem oraz debiutanci.

Uczestnicy konkursu mają za zadanie napisać współczesną komedię, która wzbogaci ofertę repertuarową Teatru Montownia oraz Och-Teatru.
Do konkursu można zgłaszać teksty dramatyczne, składające się z jednego aktu, zawierające cztery role męskie. Dopuszczalna jest jedna dodatkowa rola.

Główną nagrodą w konkursie jest wystawienie wyróżnionego tekstu przez Teatr Montownia na deskach Och-Teatru oraz honorarium za napisanie sztuki.
Za zajęcie drugiego miejsca przewidziano nagrodę pieniężną w wysokości 3000 zł oraz wyróżnienie w postaci próby czytanej tekstu.

Teksty można przesyłać pocztą eletroniczną na adres biuro@teatrmontownia.pl lub przesyłką pocztową na adres Biura Teatru Montownia w Warszawie.

Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne

regulamin:
http://www.ochteatr.com.pl/och-teatr/akt...-montownia
Marks BorderPrincess napisał(a):Kto tam był sędzią, bo czegoś nie czaje. Skoro Laik zaledwie kopnął w udo, a Andrzej trafił z pięści w twarz, to czemu Laik wygrał turniej?

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości