Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konkurs na opowiadanie kryminalne lub sensacyjne
#1
[Obrazek: MFK-2013-konkurs-na-opowiadanie-kryminalne.jpg]


Termin
Zgłoszenia będą przyjmowane do 15 sierpnia 2013 r.

Konkurs odbywa się w ramach Międzynarodowego Festiwalu Kryminału Wrocław 2013. Jest organizowany przez Miasto Wrocław i Wydawnictwo EMG.

Uczestnikami konkursu mogą być osoby pełnoletnie.

Pracą konkursową jest opowiadanie kryminalne lub sensacyjne z Wrocławiem w tle. Objętość tekstu nie może przekraczać 27 000 znaków ze spacjami.
Do konkursu można zgłaszać także szkice opowiadań. Szkic powinien zawierać pomysł fabuły, zarys postaci bohaterów, określone miejsce i czas akcji. Objętość szkicu: 3600-9000 znaków ze spacjami.

Na konkurs można przesyłać prace, które nie były wcześniej publikowane.

Nagrody
Laureaci konkursu wezmą udział udział w Kryminalnych Warsztatach Literackich, które odbędą się we Wrocławiu w dniach 9-12 października 2013 roku, w ramach Międzynarodowego Festiwalu Kryminału.
Uczestnicy warsztatów zostaną losowo podzieleni na trzy grupy, które będą pracować z trenerami: Mariuszem Czubajem, Martą Mizuro i Marcinem Świetlickim.

Zgłaszanie prac
Prace należy przesyłać e-mailem na adres podany w regulaminie konkursu.

Opłaty
Udział w konkursie jest bezpłatny.
http://www.aktualnekonkursy.pl/konkursy-...-2013.html

Regulamin: http://festiwal.portalkryminalny.pl/wars...ml?start=1
Strona konkursu: http://www.portalkryminalny.pl/content/view/4767/26/
Marks BorderPrincess napisał(a):Kto tam był sędzią, bo czegoś nie czaje. Skoro Laik zaledwie kopnął w udo, a Andrzej trafił z pięści w twarz, to czemu Laik wygrał turniej?

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości