Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Goblikon 2015
#1
XI edycja Raciborskiego Konwentu Miłośników Fantastyki i i RPG „Goblikon 2015: Wojny mitów”.

Tworzony od 2003 roku konwent przyciąga corocznie niemal dwie setki amatorów gier i fantastyki. Prelekcje, spotkania z pisarzami, konkursy z nagrodami, LARPy, gry planszowe, fabularne oraz bitewne, cosplay, sklepy z gadżetami oraz masa innych atrakcji!

Przegląd legend, podań, mitów świata od starożytności po czasy współczesne – to tematyka tegorocznego Goblikonu. Spodziewać się można zatem atrakcji związanych z mitologiami świata, wykorzystaniem mitów w literaturze, filmie i grach, herosami popkultury czy zjawiska mitu jako takiego – nawet w ujęciu np. Pogromców Mitów.

Pierwszym gościem specjalnym konwentu jest polski pisarz, tworzący pod pseudonimem Eric Absinthe – autor wydanej w tym roku powieści fantasy „Siepacze Bogów”, której zresztą Goblikon patronuje. Swą obecność zapowiedziały już także sklepy: Dyngs.pl, Goblin Sklep, Maginarium.pl i Krasnoludzka Faktoria. Programowo konwent wesprą: Stowarzyszenie Salt Lake City, Grupa NERD, Fundacja ProAktywni. To wciąż jednak nie wszyscy goście, wystawcy i twórcy programu.

XI edycja Goblikonu odbędzie się w dniach 14-16 sierpnia w Raciborskim Gimnazjum nr 5. Uczestnicy będą mogli nocować we wspólnych salach lub na wyznaczonym polu namiotowym. Część atrakcji odbędzie się także zapewne na świeżym powietrzu.
corp by Gorzki.

[Obrazek: Piecz1.jpg]
Odpowiedz
#2
Już w ten weekend w raciborskim Gimnazjum nr 5 odbędzie się XI edycja konwentu Goblikon.

Organizatorzy imprezy udostępnili jej program.

Na uczestników czekają prelekcje dotyczące mitologii, gier, fantastyki i nie tylko; konkursy wiedzowe i

improwizacyjne; pokazy i turnieje gier planszowych i karcianych; LARPy, warsztaty, cosplay, jam

session i wiele innych atrakcji, w tym – wycieczka do Browaru Raciborskiego.

Gośćmi specjalnymi będą pisarze – Tadeusz Kuzebski (pseudonim Johnny Walker) oraz Mateusz

Burczyk (ps. Eric Absinthe).

Pojawią się także wystawcy, oferujący szeroki asortyment – od gier, podręczników i akcesoriów po

koszulki, gadżety i rękodzieło średniowieczne.

Z programem zapoznać się można na stronie http://goblikon.pl/program - dostępna jest tam również

wersja w tabeli. Choć program ruszy w piątek o godzinie 17:00, już od 15:00 można będzie wejść na

teren konwentu.
corp by Gorzki.

[Obrazek: Piecz1.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości