FILM Grupy Literackiej Neon "Poezja na bruku"
#1
Cóż, na forum nas raczej mało, ale uwierzcie, że zwyczajne złożenie miesięcznika pośród spraw studenckich/szkolnych/innych jest już nie lada wyzwaniem.Mimo to staramy się nie poprzestawać na samym miesięczniku, który możecie przeczytać wchodząc w nasz dział na forum Inkaustus.

Ostatnio ruszyliśmy na miasto i zaczepialiśmy ludzi, prosząc ich o przeczytanie jednego z dwóch wierszy oraz powiedzeniu, jak się go rozumie.

Na warsztat poszedł styczniowy numer Neona, gdzie wybór wierszy nie był nadmierny - czyli tylko dwa. Bydgoszczanie (bo to nasze rodzinne miasto) miło nas zaskoczyli. Po pierwsze pomimo mrozu dali się namówić na rozważania o sensie wiersza, a po drugie ich interpretacje raczej były sensowne. Słusznie jednak babcia zauważa, że w umyśle autora, to może i coś oznacza, ale skąd ona ma wiedzieć, co?

Oto o i ów filmik:





Macie pomysły, jak można by pokierować kolejną akcję "Poezja na bruku"? Wcale nie chcemy ograniczać się do próby interpretacji naszych wierszy. Może możecie coś zasugerować?
Odpowiedz
#2
O! Babcia zjechała poezję! Hańba[Big Grin]! O_o
Może proponować ludziom by sami coś sklecili? Tak na szybko, czy cos...
Odpowiedz
#3
Oooo... Wink Mógłby powstać taki wiersz wspólnymi siłami. Jest jakiś trop. W przyszłym tygodniu chcemy ruszyć znowu na miasto z kamerą, więc sugestie się przydadzą.
Odpowiedz
#4
Jednak udało nam się ruszyć ponownie na miasto. Zdradzimy Wam, że rozmowy toczyły się wokół Szymborskiej. Na naszym blogu kilka zdjęć z akcji. Najbardziej rozkoszny był chłopczyk, który twierdził, że wiersz Szymborskiej jest o grzance. Smile http://grupa-neon.blogspot.com/
Odpowiedz
#5
A więc jest. Udało się zmontować. Oto kolejna część "Poezji na bruku".



Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości