Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dom Sióstr - Charlotte Link [ODCZUCIA PO LEKTURZE]
#1
Dawno nie przebrnąłem przez tak długą powieść, swoją drogą, ostatnio namawiałem nawet dwóch moich przyjaciół do prowadzenia bloga o krótkich książkach. Nie pamiętam już dokładnie, czy chodziło mi o czas, czy o to, że stawiałem na krótką formę niezależnie od treści. Kiedyś lubiłem czytać ciągnące się sagi, ale raczej takie jak ta o wiedźminie, powiernikach pierścienia czy tę o samotnym rewolwerowcu; nigdy nie celowałem w powieści obyczajowe.

I tu zdziwienie, bo dostałem od zaniepokojonego moimi brakami w historii ojca, książkę naprawdę ciekawą. Chociaż może uważam ją za tak ciekawą dlatego, że od niedawna znowu wciąga mnie świat książek - od jakichś ośmiu miesięcy pracuję jako freelancer i w ogóle zdecydowałem się na ciut alternatywny styl życia, więc mam więcej czasu. Zawsze gdy sięgam po książkę patrzę ile ma stron, taki niekontrolowany nawyk, wynikający może z tego, że często robiłem kilka rzeczy na raz i rzadko kiedy którąś kończyłem. Spojrzałem - 637 stron - niby to nieistotne, ale to właśnie dzięki tej lekturze ponownie uświadomiłem sobie, jak bardzo jest to nieistotne.