Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DZIEŃ KTÓREGO NIE BĘDZIE
#1




Jeśli kiedyś powieszę na kołku
Moje rock’n’rollowe buty
Będzie to niechybnie oznaczało
Że czas umierać



18 kwietnia 2011


Odpowiedz
#2
Niby parę linijek, a na twarzy pojawia się uśmiech...

Nie wiem dlaczego wiersz ma tytuł "DZIEŃ KTÓREGO NIE BĘDZIE", bo pewnie ten dzień nadejdzie, oby nie za szybko, ale jednak.

Nad wszystkim, co robię, unosi się niezłomne poczucie ironii.

Czułem się jak pływak na pełnym morzu, było wspaniale, póki pozwalałem nieść się słowom, ale kiedy próbowałem zgłębić ich znacznie, natychmiast tonąłem.


— Jim Morrison
Odpowiedz
#3
Dziękuję bardzo.

PS.
Piękne foto...
Odpowiedz
#4
Jak widzę tę gębę to nie wierzę.Big Grin
Odpowiedz
#5
Fajna forma, optymistyczny nastrój.

A mi chodzi po głowie "ale to już było..."

Pozdrawiam.
Odpowiedz
#6
Bardzo dobre, mimo że krótkie. Krótkie lecz stanowcze- jak mój koment.
Odpowiedz
#7
Genialne w swej żywiołowej prostocie. Mike nigdy tego nie zrobisz, co? Cóż to byłaby za strata...
Odpowiedz
#8
Witam,
Tekst nie dla mnie.
"Dzień którego nie będzie" ale kiedyś i tak umrzemy więc lekka nieścisłość.
Odpowiedz
#9
doskonałe w swojej prostocie. gość nigdy sie nie podda i idzie do celu pod prąd, pomimo wszystkich przeciwnosci losu. dokonałe !
Odpowiedz
#10
Mnie się też podoba ... Lubię haiku - może zapisać ten wiersz w tym guście?
Czasami jesteśmy panami świata, częściej jego cieniem.
Odpowiedz
#11
Dobre! Podoba mi się. Aż szkoda, że takie krótkie.
Odpowiedz
#12
Nieco haikowate, ale ja to lubię, zwłaszcza w twoim wydaniu. Trzeba do późnej starości trzymać się twardo życia i nigdy nie poddawać. Wiersz niesie monstrualne przesłanie : czysty pozytyw! Brawo!
Odpowiedz
#13
Dzięks Wam wszystkim za miły odbiórSmile
Pozdro from mike.
Dolores oddała najbardziej to, co chciałem rzec - do ostatnich naszych dni mamy być w pionie i nigdy, przenigdy nie poddawać się.
Odpowiedz
#14
Mike - powiesisz, jak wielu i wcale nie będzie to oznaczało... Wielu znanych i wielkich muzyków, zmieniało styl wyglądu i rezygnowało z atry-butów swojej subkultury. Doskonale wiesz, że najważniejsze jest to, co w środku.
PozdrawiamSmile
Każda droga jest prosta, gdy wiedzie do celu.
A cel jest jasny, jeśli w mroku jak pochodnia świeci.
Znajdziesz ścieżkę tajemną wśród zarosłych wielu
i skrzydło drugie niechybnie odszukasz
- rycerzu błędny, zdradzony rumieńcem
Odpowiedz
#15
Raz jeszcze zacytuję Dolores.
Dzięki za wizytęSmile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości