Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czystość
#1
Czystość

cisza wypowiedziana
demaskuje zakryte
wywleka
drugą stronę
utajnioną

zrodzone słowa
niszczą
co magiczne
niezwykłe

bo tylko
cisza bezgłośna
rodzi
miłość prawdziwą
uczucie nietknięte
i wolne

zamykam tedy
usta
milknę na
rzecz czystości

niech niesłyszalna
istnieje
Odpowiedz
#2
Hmmm ciekawy wiersz, tym razem mi się podoba.
Mam tylko jedno zastrzeżenie, co do powtórzenia:
Cytat:zrodzone słowa
niszczą
co magiczne
co niezwykłe

Nie sądzisz, że bez tego drugiego 'co' wiersz brzmiałby lepiej?


pozdrawiam,
Kali
Rezygnuję z udzielania się na forum.
Wszystkim, którzy na to zasługują, wielkie dzięki za poświęcony czas i uwagę.
Odpowiedz
#3
Rzeczywiście powtórzenie nie jest konieczne. I jego brak nie trąci niczym szczególnym. Dzięki za komentarz.

Pozdrawiam,
Diogenes.
Odpowiedz
#4
Ciekawy wiersz, choć nie pasuje mi "cisza bezgłośna". Takie masło maślane według mnie.


Pozdrawiam
"Człowiek jest mostem, a nie celem." F. Nietzsche
Odpowiedz
#5
Jeśli odczytujesz literalnie, to jak najbardziej masło maślaneWink Jeśli potraktujesz ciszę jako metaforę, to nawet ta sprzeczność jest usprawiedliwiona. Zresztą, sprzeczność we wskazanym miejscu ma za zadanie wzmocnienie ekspresji tego wersu.

Pozdrawiam,
Diogenes.
Odpowiedz
#6
Mi też się podoba. Nawet bardzo. Pozostawia coś do myślenia. Może to przez te niedokończenia.
Odpowiedz
#7
Średnio na jeża. Czytałem Twoje lepsze kawałki,ten jakoś nie zachwyca. Brakuje w nim tego czegoś,takiego "pazura". Budowa,puenta w porządku,tematyka mi nie pasi,bo już czytałem coś podobnego niedawno.

3/5

Pozdrawiam
X
Jeśli masz jakieś pytanie,problem,zachciankę,marzenie lub potrzebujesz pomocy to wal śmiało. Postaram się odpowiedzieć/pomóc/spełnić o co prosisz. W końcu od tego też jestem.

X
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości