Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chory świat
#1
Nie ulega wątpliwości że przemoc i seks są towarami, które napędzają komercję w współczesnym świecie. Więcej chciałbym poświęcić uwagi seksualizacji dzieci i młodzieży. Biustonosze dla dziewczynek w wieku przedszkolnym, niemowlęta w szpilkach, 10 letnie modelki w dwuznacznych pozach, dziecięce konkursy piękności. Jaki temu przyświeca cel ? Laleczka Barbie mająca dziecięcą twarz, zarazem kobiece kształty. Jest to przerażające, tym bardziej że za tym wszystkim stoją dorośli ludzie. Nie wykluczam że są wśród nich pedofile którzy robią ,,kasę'' i czerpią dodatkowo z tego przyjemność. Pomysły z masturbacją w przedszkolach i dotykaniem intymnych części ciała, czy to nazwiemy edukacją? Podobno psychicznie chorzy nałogowo się masturbują, czy już dzieciom chcą ,,skrzywić'' psychikę? Nie ulega wątpliwości, że następuje degradacja moralna. Czasopisma, sztuki teatralne, książki czy filmy są przesiąknięte seksem i przemocą, w większym lub mniejszym stopniu. Dzieci i obecna młodzież uważają, że wszystko co się wokół dzieje uchodzi za normalne. Co się dziwić, skoro ludzie w wieku średnim i starsi ,,nasiąkają'' seksualizacją i zaczynają tolerować niemoralność. Coraz więcej ludzi zaczyna tolerować zachowania homoseksualne. Niejedna babcia jest dumna, że piętnastoletni wnuczek chodzi z dwunastoletnią koleżanką za rączkę. Zobaczcie jaka z nich ładna para, zachwyca się babcia. Ilu jest dzisiaj seksuologów, którzy mają odwagę powiedzieć nastoletniej dziewczynce żeby stroniła od stosunków seksualnych, ponieważ nie jest jeszcze przygotowana ani dojrzała emocjonalnie, psychicznie ,intelektualnie do dźwigania obowiązków jako odpowiedzialna matka. Kto by chciał takiego ,,staromodnego''seksuologa odwiedzać? Po prostu boi się , że zostanie wyśmiany i straci pacjentów. Jakiej udzieli rady? Rób to, tylko z głową i dobrze się zabezpieczaj. Innymi słowy , toleruje rozpustę i pcha dzieci w to bagno. W szkołach nie mówi się o wstrzemięźliwości, ponieważ to słowo jest niemodne i śmieszne. Nauczyciel o takich poglądach zostanie niepoważnie potraktowany. Prościej mówić o rozdawaniu prezerwatyw, i dalej propagować uprawianie niemoralności. Koło się coraz bardziej zamyka. Ludzkość coraz bardziej przyzwyczaja się do przemocy i dewiacji seksualnych. Z czasem ,,dawki'' muszą być mocniejsze żeby doznać kolejnych wrażeń. Producenci doskonale wiedzą czego odbiorcy potrzebują. Przykładem degradowania się społeczeństwa, są walki wojowników w klatkach. Absurdem jest, nazywanie tego sportem. Kto przychodzi na takie ,,sportowe widowiska''? Ludzie biznesu, kultury, sportu, itd. Współcześni gladiatorzy oklaskiwani są przez elity, wśród której są także panie. Podobnie jak na rzymskich arenach, rozrywką było oglądanie przemocy i rozlewu krwi. Co jest prezentowane na okładkach czasopism, to wszyscy wiemy. Albo idiotyczna reklama przedstawiająca samochód o który opiera się roznegliżowana modelka. Jaki jest związek tej kobiety z samochodem? W końcu sprawa tyczy samochodu czy modelki? Seksualizacja zatacza coraz szersze kręgi, wulgaryzuje sferę seksualną niszcząc młode pokolenie , sprowadzając człowieka do roli przedmiotu służącego do zaspokojenia chorych fantazji seksualnych.
Bój się prawdziwego Boga i przestrzegaj jego przykazań. Na tym bowiem polega cała powinność człowieka.  Bo prawdziwy Bóg podda wszelki uczynek osądzeniu w związku z każdą ukrytą rzeczą, czy to dobrą, czy złą. ( Kaznodziei 12: 13,14 )


Odpowiedz
#2
Myślę, że brak tutaj jakiegokolwiek punktu oparcia. Temat kontrowersyjny, jednak pusty, wynikający czy to z pewnej niewiedzy autora (modelka i samochód) lub braku podania przykładów. Myślę, że Fronda klaskałaby aż by jej (im – ich czytelnikom) ręce poodpadały. Fronda, podobnie zresztą jak powyższy tekst mocno stoi faktami i rzetelnymi informacjami, bujając gdzieś w katolickich obłokach.

Technicznie ściana tekstu, której przeczytanie graniczy niemal z cudem. Bałagan taki, że aż twórcy filmów snuff czują się zawstydzeni. Wydaje mi się też, że dwa przecinki: ,, nie zastępują znaku cudzysłowu: ".

Cóż można rzec, poważny czytelnik śmiechnie sobie i pójdzie dalej. Tekst do bicia piany wręcz idealny!

Pozdrawiam,
Patryk
Don't get too close
It's dark inside
It's where my demons hide...


"The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over."
Odpowiedz
#3
Cytat: Temat kontrowersyjny, jednak pusty, wynikający czy to z pewnej niewiedzy autora (modelka i samochód) lub braku podania przykładów.

Dlaczego uważasz że temat jest pusty ?
Proszę sobie znaleźć w internecie /zdjęcia-kobiety i samochody w reklamie/

Jeszcze raz zapytam, czy reklama zachęca do zakupu samochodu czy roznegliżowanej kobiety?

Cytat:Cóż można rzec, poważny czytelnik śmiechnie sobie i pójdzie dalej.

Uważam że poważny czytelnik zastanowi się i zrozumie, jak istotny temat zawiera artykuł.
Bój się prawdziwego Boga i przestrzegaj jego przykazań. Na tym bowiem polega cała powinność człowieka.  Bo prawdziwy Bóg podda wszelki uczynek osądzeniu w związku z każdą ukrytą rzeczą, czy to dobrą, czy złą. ( Kaznodziei 12: 13,14 )


Odpowiedz
#4
Związek rozneglizowanej modelki z samochodem jest taki, że w reklamie od zawsze stosuje się działanie na ludzką podświadomość oraz wykorzystywanie popędów i skłonności. Dlatego reklama kierowana do mężczyzn często zawierać będzie elemnent kobiecego ciała, a kierowana do kobiet - ciała męskiego lub dziecka z uwagi na silny instynkt macierzyński. Służy to przyciągnięciu uwagi i każdy o tym wie.
Odpowiedz
#5
Cytat:Służy to przyciągnięciu uwagi i każdy o tym wie.

Nie tylko chodzi o przyciągnięcie uwagi żeby zachęcić do kupna samochodu, ale także jest to obliczone na rozbudzanie zmysłów, czyli seksualizację , szczególnie dzieci i młodzieży
Bój się prawdziwego Boga i przestrzegaj jego przykazań. Na tym bowiem polega cała powinność człowieka.  Bo prawdziwy Bóg podda wszelki uczynek osądzeniu w związku z każdą ukrytą rzeczą, czy to dobrą, czy złą. ( Kaznodziei 12: 13,14 )


Odpowiedz
#6
1.

Cytat:Jeszcze raz zapytam, czy reklama zachęca do zakupu samochodu czy roznegliżowanej kobiety?

Chodzi o nacechowanie produktu. Każdy produkt posiada pewne cechy, które przechodzą na jego posiadacza, gdy ten go używa/posiada i odwrotnie posiadacz przekazuje swoje cechy produktowi.

Prosty przykład konkurencyjnych produktów:
Coca-cola marka sygnująca się jako rodzinna
Pepsi - marka identyfikująca się z młodszym, imprezowym klientem.

Obie smakują identycznie, jednak mają inne grupy odbiorców docelowych. Dziewczyny w reklamach Pepsi nie mają przyciągać swoim seksapilem jako tako, a obietnicą rozrywki i zabawy. Identycznie z Coca-colą, tylko że mają inny cel i odbiorcę.

Polecam poczytać o marketingu i świadomości produktów, każdy kupiony produkt coś o nas świadczy i przez jego pryzmat jesteśmy postrzegani.

Dlatego istnieją marki, które nie potrzebują reklamy, bo to właśnie klient najlepiej o nich świadczy.

2.

Pusty - "pozbawiony wartości lub istotnego znaczenia" za Słownikiem Języka Polskiego PWN.

Jest to temat poruszany odkąd kręci się świat i jeszcze nigdy nie został przedstawiony w sposób, który wpływałby na jakąś dziedzinę życia.

Pisanie o tym, że zabijają, jak co sekundę umiera człowiek, jest jak bieganie od przechodnia do przechodnia informując go, że właśnie pada deszcz.

Cytat:Uważam że poważny czytelnik zastanowi się i zrozumie, jak istotny temat zawiera artykuł.

Otóż nie, bo żeby wymusić głęboką refleksję, która mogłaby podważyć jego życiowe poglądy w tym i całe życie, potrzeba sporego autorytetu lub dobrego zarówno merytorycznie jak i warsztatowo tekstu (i tak to nie gwarantuje sukcesu). Autor oczywiście nie musi się ze mną zgadzać, każdy ma swoje zdanie.

Ludzie nie zmieniają na co dzień poglądów pod wpływem złej, czy lepszej, ale wciąż grafomanii.

Pozdrawiam,
Patryk
Don't get too close
It's dark inside
It's where my demons hide...


"The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over."
Odpowiedz
#7
Cytat:Dziewczyny w reklamach Pepsi nie mają przyciągać swoim seksapilem jako tako, a obietnicą rozrywki i zabawy.

Chyba nie chodzi o zabawę w piaskownicy, prawda?Smile
Bój się prawdziwego Boga i przestrzegaj jego przykazań. Na tym bowiem polega cała powinność człowieka.  Bo prawdziwy Bóg podda wszelki uczynek osądzeniu w związku z każdą ukrytą rzeczą, czy to dobrą, czy złą. ( Kaznodziei 12: 13,14 )


Odpowiedz
#8
(09-12-2015, 15:06)skrobipiórek napisał(a): Niejedna babcia jest dumna, że piętnastoletni wnuczek chodzi z dwunastoletnią koleżanką za rączkę. Zobaczcie jaka z nich ładna para, zachwyca się babcia.
Znowu Skrobi pojechałeś. Tym razem aż mi włosy dęba stanęły. Piętnujesz nienormalność, bardzo słusznie, a potem wrzucasz taki tekst. Bez komentarza.


(09-12-2015, 15:06)skrobipiórek napisał(a): Kto by chciał takiego ,,staromodnego''seksuologa odwiedzać?
Zapytam się: kto by chciał słuchać?


(09-12-2015, 15:06)skrobipiórek napisał(a): Po prostu boi się, że zostanie wyśmiany i straci pacjentów.
Powinien zmienić zawód.


(09-12-2015, 15:06)skrobipiórek napisał(a): W szkołach nie mówi się o wstrzemięźliwości, ponieważ to słowo jest niemodne i śmieszne. Nauczyciel o takich poglądach zostanie niepoważnie potraktowany. Prościej mówić o rozdawaniu prezerwatyw, i dalej propagować uprawianie niemoralności.
A jeszcze prościej zlikwidować publiczne (zbieżność określenia nie jest przypadkowa) szkolnictwo, przywócić rodzicom prawo do dziecka i kłopot zniknie.


(09-12-2015, 15:06)skrobipiórek napisał(a): Koło się coraz bardziej zamyka. Ludzkość coraz bardziej przyzwyczaja się do przemocy i dewiacji seksualnych.
Sugeruję poczytać pana Donatiena Alfonsa Franciszka de Sade albo przynajmniej pana Mikołaja Edme Restifa de La Bretonne. Wszystko już było, tylko koło szaleństwa raz szybciej, raz wolniej się obraca.


(09-12-2015, 15:06)skrobipiórek napisał(a): Przykładem degradowania się społeczeństwa, są walki wojowników w klatkach. Absurdem jest, nazywanie tego sportem. Kto przychodzi na takie ,,sportowe widowiska''? Ludzie biznesu, kultury, sportu, itd. Współcześni gladiatorzy oklaskiwani są przez elity, wśród której są także panie. Podobnie jak na rzymskich arenach...
Paralele z kryzysem wieku trzeciego w rzymskim imperium mi również się nasuwają. Oni byli w lepszej sytuacji, bo po drugiej stronie limesu mieszkali Germanie - swoje chłopaki. My kłopot mamy większy...


Magiczny napisał(a):Myślę, że brak tutaj jakiegokolwiek punktu oparcia.
Autor oparł półesej na dezaprobacie dla pewnych aspektów ludzkiej egzystencji.


Magiczny napisał(a):Temat kontrowersyjny, jednak pusty
Temat nie jest ani kontrowersyjny (raczej oklepany) ani pusty, jednak temu, co zostało napisane, do doskonałości daleko.


Magiczny napisał(a):wynikający czy to z pewnej niewiedzy autora
O niewiedzy ewentualnie o wiedzy niczego powiedzieć się nie da. Tekst moim zdaniem powstał na kolanie, zbyt szybko, więc jest chaotyczny (co poniekąd pozwala wyrobić sobie pogląd na stan emocjonalny piszącego) i niewiele wnosi. Ja myślę, że taka tematyka i podejście do niej lepiej się sprawdza w beletrystyce, mistrzem niedoścignionym jest tu pan Marcin Nadredaktor Wolski.


Magiczny napisał(a):...bujając gdzieś w katolickich obłokach.
Katolickie obłoki mają fajny kolorek i pięknie się układają w nieskończonościach błękitu, jednak musisz spoglądać z właściwej strony... i nie trzeba zakładać różowych okularów.


Magiczny napisał(a):Technicznie ściana tekstu, której przeczytanie graniczy niemal z cudem. Bałagan taki, że...(...) dwa przecinki: ,, nie zastępują znaku cudzysłowu: ".
Eee tam, przeczytałem bez trudu, ale te cudzysłowy... w smole takiego wytarzać, potem w pierzu i batogiem dookoła Pałacu Kultury imiena Józefa Stalina pogonić Smile


Magiczny napisał(a):Tekst do bicia piany wręcz idealny!
Skrobi, bijemy dalej!


Czarownica napisał(a):Związek rozneglizowanej modelki z samochodem jest taki, że (...) z uwagi na silny instynkt macierzyński. Służy to przyciągnięciu uwagi i każdy o tym wie.
Ale mimo wszystko szkoda, że Autor nie odniósł się do reklam piwa Wink
Odpowiedz
#9
Cytat:Pisanie o tym, że zabijają, jak co sekundę umiera człowiek, jest jak bieganie od przechodnia do przechodnia informując go, że właśnie pada deszcz.

Że też ja nie wpadłam na tak piękne porównanie... Normalnie Cię uwielbiam Heart
Odpowiedz
#10
Cytat:Znowu Skrobi pojechałeś. Tym razem aż mi włosy dęba stanęły. Piętnujesz nienormalność, bardzo słusznie, a potem wrzucasz taki tekst. Bez komentarza.

Czy dobrze odczytałeś ten fragment?
Właśnie włosy dęba stają, ponieważ babcia toleruje taki stan rzeczy.

Cytat:Sugeruję poczytać pana Donatiena Alfonsa Franciszka de Sade albo przynajmniej pana Mikołaja Edme Restifa de La Bretonne. Wszystko już było, tylko koło szaleństwa raz szybciej, raz wolniej się obraca.

Czy kiedykolwiek koło szaleństwa w takim tempie się obracało?

Dziękuję szczepanietrzeszcz, za cenne uwagiShy
Bój się prawdziwego Boga i przestrzegaj jego przykazań. Na tym bowiem polega cała powinność człowieka.  Bo prawdziwy Bóg podda wszelki uczynek osądzeniu w związku z każdą ukrytą rzeczą, czy to dobrą, czy złą. ( Kaznodziei 12: 13,14 )


Odpowiedz
#11
Chaos, sterta ledwie połączonych ze sobą zdań, blok narzekania bez podziału na akapity. Spacje przed znakami interpunkcyjnymi. Koszmar.

To, że wstawiasz tu tekst w takim stanie świadczy o twoim braku jakiegokolwiek szacunku do czytelnika.
Przeczytałeś to choć raz przed publikacją czy po prostu wklepałeś na klawiaturze to co ci ślina na język przyniosła i wrzuciłeś bez zastanowienia?

Poza tym, nie nudzi ci się już pisanie n-tego tekstu o tym samym?
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Odpowiedz
#12
(16-12-2015, 09:57)sithisdagoth napisał(a): Chaos, sterta ledwie połączonych ze sobą zdań, blok narzekania bez podziału na akapity. Spacje przed znakami interpunkcyjnymi. Koszmar.

To, że wstawiasz tu tekst w takim stanie świadczy o twoim braku jakiegokolwiek szacunku do czytelnika.
Przeczytałeś to choć raz przed publikacją czy po prostu wklepałeś na klawiaturze to co ci ślina na język przyniosła i wrzuciłeś bez zastanowienia?

Poza tym, nie nudzi ci się już pisanie n-tego tekstu o tym samym?

Czy nudzi? Wiesz co, nudzi mnie wymyślanie czegoś i pisanie o niczymSmile
Nie uważam powyższego tekstu za banały, być może dla niektórych temat za poważny.
Bój się prawdziwego Boga i przestrzegaj jego przykazań. Na tym bowiem polega cała powinność człowieka.  Bo prawdziwy Bóg podda wszelki uczynek osądzeniu w związku z każdą ukrytą rzeczą, czy to dobrą, czy złą. ( Kaznodziei 12: 13,14 )


Odpowiedz
#13
Temat, jak temat. Każdy będzie dobry, jeśli zostanie odpowiednio przedstawiony. Weź zrób to chłopie raz porządnie.

Cytat:Poza tym, nie nudzi ci się już pisanie n-tego tekstu o tym samym?

Mnie zastanawia jeszcze inna rzecz. Jak można być takim obojętnym na krytykę. Gdybym była na Twoim miejscu, to albo bym się zamknęła w sobie i przestała zamieszczać swoje teksty, albo wzięła się poważnie do roboty, żeby w końcu coś poprawić w tym pisaniu. A po Tobie wszystko spływa. Skoro masz te wszystkie uwagi w d... to po co dalej raczysz wszystkich tym samym? Wygląda na to, co mówiłam wcześniej - forum służy Ci do przemycania swoich religijnych prawd, a nie udoskonalania warsztatu. Ale chyba Cię zmartwię, bo w ten sposób raczej ciężko kogoś "nawrócić". Zwłaszcza, że są tu w większości inteligentni ludzie, którzy tak tanio duszy nie sprzedadzą Wink
Pozdrawiam.
Odpowiedz
#14
Cytat: Ale chyba Cię zmartwię, bo w ten sposób raczej ciężko kogoś "nawrócić". Zwłaszcza, że są tu w większości inteligentni ludzie, którzy tak tanio duszy nie sprzedadzą Wink

Odnoszę wrażenie że nie orientujesz się o czym jest tekst chory świat. Jeżeli w nim przemycam prawdy religijne, to chyba ,,szyfrem''Big Grin
Czy pisanie o przyzwoitości nazywasz przemycaniem czegokolwiek?
Bój się prawdziwego Boga i przestrzegaj jego przykazań. Na tym bowiem polega cała powinność człowieka.  Bo prawdziwy Bóg podda wszelki uczynek osądzeniu w związku z każdą ukrytą rzeczą, czy to dobrą, czy złą. ( Kaznodziei 12: 13,14 )


Odpowiedz
#15
Tak, bo przyzwoitość zależy od punktu patrzenia, zatem poglądów, które przemycasz, nawet podświadomie. Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości