Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BEBOK 3
#1
Bebok 3 oficjalnie ogłoszony, a Via Appia jest jednym z jego patronów medialnych!


[Obrazek: Spotkanie%2Bze%2Bsmokiem.png]
Z największą przyjemnością informujemy, że trzecia edycja konwentu Bebok odbędzie się16 i 17 listopada 2013 r. w MDK nr. 1 w Bytomiu.

Już tradycyjnie przygotowujemy dla Was masę sesji RPG, bogato zaopatrzony pokój gier oraz liczne gry i zabawy. Chcemy sprawić, aby ten listopadowy weekend był dla Was czymś na co będziecie czekać z niecierpliwością!

Zaglądajcie regularnie na naszą stronę internetową i Fan Page na facebooku. Od 1 października rozpoczynamy częste aktualizacje, w których będziemy Was informować o wszystkich planowanych atrakcjach konwentu.

Zachęcajcie znajomych, przyjaciół i Rodzinę do wspólnej zabawy w gry fabularne i planszowe. Bebok jest dla Was.


"Bebok to nadprzyrodzona istota z polskiego folkloru, prawdopodobnie demon słowiański. W wierzeniach ludowych na Górnym Śląsku Bebok mieszka w okolicach ludzkich zabudowań. Spotkać go można w zakazanych, niedostępnych miejscach gdzie nie powinny chodzić dzieci. Znak rozpoznawczy Beboka to wielki pysk, ostre zęby i owłosione kopyta. Beboka podejrzewa się o porywanie do brudnego worka niegrzecznych dzieci, które nie słuchają rodziców. Niektóre agresywniejsze Beboki dodatkowo tłuką dzieci kijem. Aby uchronić się przed Bebokiem wystarczy stosować się do poleceń rodziców."

Bebok - śląskie dni z grami fabularnymi i planszowymi to dwudniowy konwent dla fanów fantastyki. Celem imprezy jest umożliwienie uczestnikom spędzenia dwóch dni na aktywnym graniu w gry fabularne i gry planszowe. Dodatkowo w programie imprezy planowane są konkursy z nagrodami. Na Beboku nie przewidziano prelekcji, gier LARP i innych pokazów. Bebok to święto fanów gier RPG oraz gier planszowych. Nie ukrywamy, iż wzorujemy się na najlepszych: warszawskiej zjAvie oraz krakowskim Lajconiku. W chwili obecnej udało się nam wypracować własną markę, która jest rozpoznawalna w Fandomie. Głównym celem organizacji Beboka jest stworzenie małej, lokalnej imprezy dla około 150 niezależnych uczestników.

http://www.bebok.bytom.pl/
Marks BorderPrincess napisał(a):Kto tam był sędzią, bo czegoś nie czaje. Skoro Laik zaledwie kopnął w udo, a Andrzej trafił z pięści w twarz, to czemu Laik wygrał turniej?

Odpowiedz
#2
Cytat: Bebokowe kubeczki
Drogie konwentowiczki i drodzy konwentowicze!

Na trzeciej edycji konwentu Bebok planujemy sprzedaż kubeczków ceramicznych z naszym włochatym milusińskim w wersji Magic Man.

Kubeczki można będzie kupić w cenie 10 zł sztuka.

Ich liczba będzie ograniczona. W związku z tym planujemy wprowadzić przedpłaty oraz odbiór kubeczków w trakcie trwania konwentu.

Jeżeli chcielibyście kupić zaprezentowany niż kubeczek wyślijcie nam maila na adres bebok.bytom@gmail.com wpisując z temacie słowa "Kubeczek z Bebokiem". W mailu wpiszcie liczbę kubeczków oraz koniecznie swoje imię i nazwisko. Za pomocą emaila odeślemy Wam dane konta bankowego, na które przyjmować będziemy zapłatę za kubeczki.

Zamówienia można składać do 1 listopada.

Oto prosta wizualizacja naszej propozycji:

[Obrazek: Kubek+z+Bebokiem+1.jpg]

[Obrazek: Kubek+z+Bebokiem+2.jpg]

http://www.bebok.bytom.pl/2013/10/beboko...eczki.html
Marks BorderPrincess napisał(a):Kto tam był sędzią, bo czegoś nie czaje. Skoro Laik zaledwie kopnął w udo, a Andrzej trafił z pięści w twarz, to czemu Laik wygrał turniej?

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości