Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Asertywna kobieta XXI wieku.
#1
Kobieta dwudziestego pierwszego wieku powinna mieć do dyspozycji więcej godzin w dobie, by sprostać temu, czego wymaga od niej świat.
Tak naprawdę, najwięcej czasu powinno zajmować jej przeglądanie portali urody, plotek i dobrych porad. Tapetowanie ścian kolorowymi gazetami pełnymi wyśmienitych rad też jest dobrym sposobem. I tak idąc tym tropem lista tego, jaka i jak powinna być wielka, współczesna dama ułożyła się sama.:
- Kategorycznie nie jedz niczego, co nie jest określone jako `Light`, niczego, co zawiera węglowodany, cukier i kalorie. Odżywiaj się zdrowo, pamiętaj, że chemikalia psują Twoją cerę i wątrobę. To, co że warzyw i owoców niepryskanych nie dostaniesz już prawie nigdzie? Staraj się.
Cola light jest dobra- odrdzewia, ale jest bez cukru. (Bez chemii też, a czarna jest, bo zwiała prosto z getta.) Pij dużo soków, ale pamiętaj, by robić je samodzielnie
- Kawa powoduje szarzenie zębów! (Wiem, że w modzie jest wybielanie, ale sądzisz, że wybiela się szare zęby? Kpisz?) Powoduje nadciśnienie i choroby serca. Hm... Jeżeli tak jest, to czemu w żadnej reklamie kawy nie ma sławnego zaklęcia ` Przed użyciem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą gdyż każda kawa niwłaściwie stosowana zagraża Twemu życiu bądź zdrowiu`?Albo chociaż dolączcie do niej ulotkę.
-Pomimo wcześniejszego ; jadz czekoladę, Twoje endorfinki wpadną w ekstazę , to polepszy skórę, włosy i paznokcie.
-`My` piszący trochę lepiej - na tyle, by załapać się na posadę do gazety/portalu internetowego powiemy Ci, co masz zrobić, by być oryginalną, alternatywną i asertywną. Musisz tylko przyjąć to, co Ci podamy.
-To nic, że nie masz pojęcia, jak z klasą chodzić na szpilkach. Ważne, że jakiś zasuszony wieszak tak chadza - to właśnie jest teraz MODNE.
Spraw sobie buty na niebotycznych obcasach i tak w połowie grogi je złamiesz.
- Dbaj o skórę, włosy i paznokcie ale...
a)ostatnim krzykiem mody są tipsy w odcieniach krwistej czerwieni
b)naturalny kolor włosów? Kto tak jeszcze wychodzi z domu? Tej zimy króluje rudy odcień `Plastikowa marchewka`
c) masz piękna skórę, owszem, ale my mamy piękniejsze podkłady i pudry.
d) najwazniejsze jest zdrowe, smukłe ciało. By to osiągnać biegaj codziennie rano do pracy. (Nawet, gdy mieszkasz w centrum Warszawy i to, co wdychasz nie pamięta nawet powietrza)

-Ucz się pilnie obsługi komputera mają nadzieję, że Twoje siedmioletnie dziecko nie umie więcej.

- Pokierujemy Tobą także na randce.
Ubierz się w zniewalającą czerwień dbając o to, by makijaż zrobiony był tylko markowymi, naturalnymi kosmetykami. Zachowuj sie luźno, spontanicznie. Przeciez wybrałaś partnera zgodnie z gazetowym przewodnikiem po męskich charakterach, wyglądasz ,jak pani z okładki a cały wieczór zaplanowałaś co do minuty!

-`Potem` też Ci pomożemy. Przegląd poranny prasy i już wiesz, jakie pozycje są dobre, jaka obowiązuje łóżkowa etykieta i kto ma jak i kiedy kończyć.

-Bądź dobrą żoną, matką, córką i przyjaciółką mając dla każdego chwilę czasu!

_Przed pracą jogging, po pracy siłowania, dzieci, obiad rodzinny i przyjaciel. Pamięta też o relaksacyjnej kąpieli i długim, zdrowym śnie.

Bądź oryginalna i asertywna , kobieta XXI wieku , tylko... odkryj jak wydlużyć dobę.
Oficjalny Aniołek Kota.


Proszę, przepraszam, dziękuję.




Pani szanowna. W aureoli diabeł.
Nosi serce w pudełku zapałek.

[Obrazek: gildiaBestseller%20poezja.jpg]
Odpowiedz
#2
Ech, prawdziwy ten artykuł. Spodobała mi się krytyka tego, jak to media kierują współczesnymi kobietami, szczera prawda.
Tylko jakoś puenta nie przypadła mi do gustu. wydłużyć dobę? Niee... Zakończyłabym to po prostu inaczej. Bardziej w stronę tej manipulacji niż braku czasu, bo jak jest się kobietą "cosmo", to przecież na wszystko jest czas! ;p
who cares, baby
Odpowiedz
#3
Ten tekst w zasadzie można tez odnieść to mężczyzn XXI wieku... Sterowani i mamieni, kontrolowani za pomocą polityki strachu i promocji materialnych wartości. A wystarczy otworzyć oczy i wyrwać się z tego plastikowego półsnu. I trochę, troszeczkę chociaż, pomyśleć za siebie.
You'll never shine
Until you find your moon
To bring your wolf to a howl.
--- Saul Williams
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości