Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[+18] Życie poety
#1
Big Grin 
Witam, kłaniam się nisko społeczności tegoż forum. Na debiut wystawiam wam do przeczytania moje osobiste jak dotąd magnum opus, a na dodatek w 100% autobiograficzne Wink Wszystko się wydarzyło jakieś 2 czy 3 miesiące temu, ale to już nie ważne. Życzę miłej lekturySmile

"Życie poety"

Męczy mnie kac. Siedzę nad notesem próbując coś napisać, z laptopa dobiega mnie głos Toma Waitsa. On też był pijakiem, ale ten epizod ma już za sobą. A ja wciąż jestem pijakiem. Płonący od beznadziei, szarzyzny, żadnych pomysłów na lepsze jutro. Ja i poezja. Która też jest o rzeczach beznadziejnych. Świat o mnie jeszcze nie słyszał, jestem swoistym tworem amatorstwa. Ale jeszcze kiedyś wypłynę. Usłyszycie o mnie. Ale na razie pobudzam się niezliczoną ilością kofeiny i nikotyny. Jak również i alkoholu. Na kacu i po pijaku piszę mi się najlepiej. Spisałem swoje najlepsze dzieła na serwetkach i papierkach w barach prosząc barmanów o ołówek albo długopis. Czasami jak nie zapomnę to biorę ze sobą swój notes i długopis, ale ostatnio rzadko się to zdarza. Chyba, że się z kimś umówię, wtedy zawsze nie zapominam o swoim pomocniku pisarza, ale z kim ja mam prawo się umówić? Jedna przyjaciółka, również poetka, która teraz ogarnięta smutnym życiem dorosłej pracującej kobiety nie ma czasu na poezje, kilka gęb poznanych w knajpach. To wszystko. Piękne kobiety nigdy nie przyszły, dawni znajomi dawno odeszli. Sam gdzieś błądzę po świecie wiecznie z myślami, które potem przemieniam w wiersze. Ale tym razem przegrywam. Nie mogę wymęczyć jednego wersu, słowa, czy chociażby tytułu. Takich przegranych miałem w życiu setki. Jeszcze nic nie osiągnąłem, ale czasami czuję się wypalony. Absurd, ale tak jest. Ale pieprzyć to. By zabić kaca wyciągam z szafki gin i szklaneczkę. Nalewam do połowy. Pół szklanki ginu, by zapomnieć o kacu. Pół szklanki ginu, by przyszły inspiracje. Alkohol, by zapomnieć o smutkach. Alko