Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zanim zamieścisz pracę albo zabierzesz głos w dyskusji...
#1
Dział publicystyka jest stworzony właśnie po to by wymieniać się poglądami na różne zjawiska społeczne artystyczne i polityczne. Jasnym jest że każdy z nas ma jakieś poglądy i ma prawo je artykułować. To prawda ale....

1.Na stronach forum Inkaustus nie mogą pojawić się treści niezgodne z polskim bądź międzynarodowym prawem, a w szczególności.
- treści rasistowskie
- nawołujące do dyskryminacji innych ze względu na wyznanie, narodowość, czy inne czynniki
- nakłaniające bądź podżegające do popełniania przestępstw
- gloryfikujące systemy totalitarne takie jak faszyzm, komunizm, czy inne totalitaryzmy.

2.Wyrażając swoje poglądy w zamieszczonej pracy musisz pamiętać o szacunku wobec innych, każdy z nas bowiem zobowiązany jest do tolerancji.

3.Dołączając się do polemiki na temat tekstu, musisz pamiętać że autor, czy inni dyskutanci mają swoją prawnie zagwarantowaną godność osobistą. Możesz dyskutować i przedstawiać swoje zdanie, ale nie możesz używać wobec nich obraźliwych zwrotów czy epitetów. Niestosownym jest również czynienie „osobistych wycieczek” na temat autora czy innych dyskutantów.

4.W dyskusji przedstawiamy swoje racje, ale nie forsujemy ich na siłę. Dyskutant jest wolnym człowiekiem, ma prawo je przyjąć lub nie.

5.W dobrym tonie jest uzasadnianie swoich wypowiedzi. Wpisy w stylu „nie bo nie”, albo „bo mi się tak podoba” świadczą jedynie o niedojrzałości emocjonalnej ich autora.

6.Może się zdarzyć że mimo starań naruszysz jednak w jakiś sposób zasady tego działu, możesz wtedy zostać poproszony przez prowadzących forum (w samym wątku lub przez PW) o przeredagowanie swej wypowiedzi. Potraktuj to proszę jak przyjacielską radę.

7.Posty których treść będzie rażąco niezgodna z w/w będą usuwane, a ich autorzy karani ostrzeżeniami i wykluczeniem ze społeczności Inkaustusa czasowym lub trwałym. (tzw bany)

Łącząc wyrazy szacunku
Gorzki.
corp by Gorzki.

[Obrazek: Piecz1.jpg]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości