Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[18+] matko boska
#1
ty zasrany kurwa
nudziarzu
spojrz na siebie
tam nie ma zadnych emocji
a jesli sa
to falszywe
egzaltacja, przesada i 
nadekspresja
ty pieprzona emocjonalna
dziwko
kolejne zarty o polityce
kolejne trzykropki dla dodania
subtelnosci?
powaznie?
czy ty masz 12 lat? 
wiecej zycia maja
bezdomni
cala holota ktora gardzisz
ma w sobie wiecej
duszy niz ty
nudny nudna nuda 
zadnego ryzyka
iskry
jebane 
gwiazdy, tęcza oraz
diamenty
sprzedajesz swoje wnetrze
dla chwili poklasku
za szczerze
za prosto
za malo abstrakcyjnego myslenia
uzyj tej abstrakcji dla
polskich znakow ktorych tutaj
nie ma
pozdro elo xD
#2
Porażka ludzkości i władz tego forum.
#3
Adminy ja wiem, że i ten projekt mam talent wymaga poświęceń.

Ale bezstresowe prowadzenie rozdartych bachorów poezji na moim podwórku może spowodować chęć jego opuszczenia.
#4
Akcja troll? Nędzna prowokacja w dennym stylu.
#5
Regulamin nie zabrania używania wyrazów wulgarnych i obraźliwych w tekstach literackich - w granicach dobrego smaku.
Tutaj te granice zostały przekroczone. Zamykam temat do czasu podjęcia kroków przez moderację.
[Obrazek: oscar.jpg]
#6
(24-06-2018, 14:14)Toya napisał(a): Porażka ludzkości i władz tego forum.

(24-06-2018, 14:21)Grain napisał(a): Adminy ja wiem, że i ten projekt mam talent wymaga poświęceń.

Ale bezstresowe prowadzenie rozdartych bachorów  poezji na moim podwórku może spowodować chęć jego opuszczenia.

Chciałbym nieśmiało nadmienić, że administracja nie siedzi 24h/dobę na forum.
W takich przypadkach proszę o używanie opcji zgłaszania postu.

Nie trzeba mieć magistra z polonistyki, by dostrzec, że powyższy tekst nie niesie ze sobą żadnych wartości artystycznych.
Powisi jeszcze, by każdy mógł przeczytać odpowiedzi moderacji, a potem trafi tam gdzie jego miejsce - do Zsypu (dział, gdzie trafiają "Teksty słabe, o niskiej wartości merytorycznej").

Zaś Autora proszę o bardziej przemyślany dobór "utworów" zamieszczanych na forum.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości