Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Palimpsest. List do wymazania
#1
Kłaniam się, pozostając gdzieś poza błędem statystycznym, niedomówiony, nadpisany ołówkiem na marginesie, do wymazania jednym ruchem gumki. (Papier może się przydać na później).
Za często budziłem się z ręką w nocniku, z moralnym w przełyku, świszcząc o wodę, by wierzyć w skuteczność modlitw, próśb i przekleństw; co najwyżej z przyzwyczajenia pięścią powygrażam.
Z premedytacją pielęgnuję nałogi, najczęściej w piwnym ogródku. Na zarzuty głupców (nawet tych znacznie mądrzejszych), odpowiadam wulgarnie, z premedytacją, co im do tego i gdzie sobie mogą wsadzić.
Jednak nie do końca jestem pewny, może to zaledwie remedium na upartą prozę i nagminnie pusty portfel. Cóż – zawsze mogę zapytać moich bogów, o ile w ogóle istnieją i zechcą odpowiedzieć. Wątpię, nie wiem, czy bardziej w pierwsze, czy w drugie.

W tym świetle całuję rączki. Z poważaniem i inne sawuarwiwry.
Odpowiedz
#2
Co mam tutaj do roboty, poza kolejnymi pochwałami za styl, metaforykę, poetyzowanie, autoironię, wiele mówiący tytuł i rewelacyjną pointę?
Aha, gwiazdki Smile 5/5.


Popraw sobie:

Cytat:świszczącą
---> świszcząc


Cytat:Na zarzuty głupców,[-] (nawet tych znacznie mądrzejszych)
Bez przecinka.


Cytat:nie wiem,[+] czy bardziej
Przecinek.
[Obrazek: oscar.jpg]
Odpowiedz
#3
Chyba powinien specjalnie dla Marcina powstać poddział "proza poetycka".
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości