Via Appia - Forum
Wydaj się sam, czyli Rewolucja Wydawnicza na polskim rynku! - Wersja do druku

+- Via Appia - Forum (https://www.via-appia.pl/forum)
+-- Dział: O forum (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-O-forum)
+--- Dział: Nowości i ogłoszenia (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Nowo%C5%9Bci-i-og%C5%82oszenia)
+--- Wątek: Wydaj się sam, czyli Rewolucja Wydawnicza na polskim rynku! (/Thread-Wydaj-si%C4%99-sam-czyli-Rewolucja-Wydawnicza-na-polskim-rynku)



Wydaj się sam, czyli Rewolucja Wydawnicza na polskim rynku! - Danek - 01-06-2011

W związku z zawartą niedawno współpracą z portalem www.rw2010.pl chciałbym zachęcić Was, drodzy użytkownicy, do rzucenia okiem na owy serwis.

Otóż wydać swoje utwory możemy na różne sposoby - droga elektroniczna jest jedną z nich. Często jednak nie mamy odpowiedniego miejsca, żeby wyeksponować swoją twórczość i móc coś na niej zarobić.

RW2010 pozwala swoim użytkownikom na w pełni darmowe opublikowanie materiału literackiego pod postacią pliku PDF lub w dwóch popularnych formatach obsługiwanych przez czytniki e-booków: epub i mobi.

Portal zapewnia bezpłatną konwersję utworu literackiego do dwóch ostatnich formatów.

Tylko od nas zależy jaka będzie ostateczna cena umieszczanego przez nas utworu literackiego, choć musi się ona zawierać w przedziale 0-10 zł. 50% zysku ze sprzedanych tekstów zasila nasze konto dopóki nie zrezygnujemy z usług serwisu.

Jeżeli autor (czyli w tym przypadku my) wyrazi taką chęć, możliwe będzie przydzielenie jego tekstowi numeru ISBN, który umożliwi szerszą dystrybucję naszego utworu m.in. poprzez obowiązkowe umieszczanie jego kopii w dużych bibliotekach takich jak Biblioteka Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Dodatkowo, jeżeli autor sprzeda kilka tysięcy kopii swojego utworu, wtedy za jego zgodą serwis RW2010 gwarantuje druk papierowy całkowicie bezpłatnie z uwzględnieniem takich czynności jak wykonanie projektu okładki czy redakcja tekstu.

Zachęcam do zapoznania się z serwisem RW2010.




RE: Możliwości wydawnicze - siloe - 07-06-2011

Hmm... Strona wygląda zachęcająco. Muszę ją bliżej poznać, jak tylko chwilkę dłuższą na to znajdę. Powiem, że zachęca mnie takie rozwiązanie. Zawsze to jakaś forma wybicia się Wink


RE: Możliwości wydawnicze - maciejslu - 15-06-2011

Witam serdecznie!

Dodam tylko, że wprowadziliśmy dwie nowe rzeczy: na życzenie Autora możemy nadawać numer ISBN jego publikacji (choć to dotyczy raczej większych form, czyli co najmniej zbioru opowiadań), oraz wprowadziliśmy usługę "korekcji tekstów" - czyli wstępnej ich redakcji i korekty przed publikacją. Oczywiście - obie te rzeczy są bezpłatne.


RE: Możliwości wydawnicze - Zguba - 15-06-2011

Macieju, coraz ciekawiej. Życzę powodzenia i udanego rozwoju Smile


RE: Możliwości wydawnicze - maciejslu - 15-06-2011

(15-06-2011, 13:34)Zguba napisał(a): Macieju, coraz ciekawiej. Życzę powodzenia i udanego rozwoju Smile

Za życzenia dziękuję i serdecznie zapraszam do publikacji.

Wiadomość z ostatniej chwili - przyjaciel z forum e-czytników zrobi dla nas plugin do programu Calibre, tak aby oferta RW2010 wyświetlała się w tym programie, z możliwością pobrania bezpośrednio z poziomy Calibre.

No i mamy już pierwszą recenzję zewnętrzną: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/104190/pierwsza-z-rodu-znajda/opinia/2821474#opinia2821474


RE: Wydaj się sam, czyli Rewolucja Wydawnicza na polskim rynku! - maciejslu - 17-06-2011

Wiadomość z ostatniej chwili:

w czerwcu zapraszamy na premierę i debiut, czyli takie "dwa w jednym" Wink

Pierwsza powieść Agnieszki Turzynieckiej "Kres i Zaginiona" - to kryminał. Klasyczny, a zarazem nowatorski, dzięki zastosowanym zabiegom stylistycznym. Szczegółów nie zdradzam Big Grin

U nas - "Kres i Zaginiona" to premiera miesiąca. Zapraszam!

http://www.rw2010.pl/go.live.php/PL-H6/przegladaj/SODE%3D/kres-i-zaginiona.html?title=Kres%20i%20zaginiona

Książka dostępna w formatach pdf, epub i mobi.

Premiera - 17 czerwca 2011.


RE: Wydaj się sam, czyli Rewolucja Wydawnicza na polskim rynku! - aniagie - 11-09-2014

Wydaje.pl też ma niezłą ofertę. Publikacja jest darmowa, można zamówić druk, usługi wydawnicze, graficzne i tłumaczenia. A przy okazji nie mają tekstu na wyłączność.


RE: Wydaj się sam, czyli Rewolucja Wydawnicza na polskim rynku! - maciejslu - 11-09-2014

I znów... Mało wiarygodna reklama, która według mnie nie buduje pozytywnego wizerunku marki.