Via Appia - Forum
Strach ma wielkie oczy (drabble) - Wersja do druku

+- Via Appia - Forum (https://www.via-appia.pl/forum)
+-- Dział: EPIKA (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-EPIKA)
+--- Dział: Miniatury Epickie (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Miniatury-Epickie)
+---- Dział: Drabble (https://www.via-appia.pl/forum/Forum-Drabble)
+---- Wątek: Strach ma wielkie oczy (drabble) (/Thread-Strach-ma-wielkie-oczy-drabble)



Strach ma wielkie oczy (drabble) - Antonia - 28-09-2015

Drabble z 31 grudnia 2014.

Lucy obudził nieokreślony hałas. Dopiero po chwili zrozumiała, że pada deszcz i wieje wiatr. Leżała na łóżku, wsłuchując się w odgłosy pogody, gdy nagle odczuła chęć ugaszenia pragnienia szklanką wody. Ostrożnie wysunęła się spod kołdry, by nie zakłócić snu mężowi.
Ziewając wyszła na ciemny korytarz. Chociaż oczy przyzwyczaiły się już do ciemności, miała kłopoty z rozpoznaniem kształtów, gdy szła po omacku. Przechodząc obok szafy kątem oka zauważyła niewyraźną postać. Przerażona krzyczała na całe gardło, aż do momentu nadejścia męża.
- Co się stało? - zapytał, zapaliwszy światło.
- Widziałam kogoś w przedpokoju!
Sprawdziwszy dom, zagadnął rozbawiony:
- Kochanie, może zobaczyłaś swoje odbicie w lustrze?


RE: Strach ma wielkie oczy (drabble) - gorzkiblotnica - 28-09-2015

Znaczy niby taka straszna, że się samej siebie przestraszyła. No fakt najlepszym testem na kobiecą urodę jest ja zobaczyć "w papilotach" o czwartej nad ranem Smile.

No ale to tylko o to chodziło?


RE: Strach ma wielkie oczy (drabble) - Antonia - 28-09-2015

Drabble miało raczej na celu napisania czegokolwiek, ponieważ w tamtym czasie skupiałam się na gramatyce, na tym, aby się "rozpisać", uruchomić wyobraźnię.
Nie pamiętam dokładnie, gdyż było to dawno, a w dodatku mam problemy z pamięcią, ale coś mi tak świta, że podobny motyw gdzieś widziałam w filmie, albo raczej coś podobnego mi się przytrafiło.
Chciałam, aby scenka zawierała odrobinę humoru, czyli mąż zażartował sobie z żonki, że przestraszyła się własnego odbicia, ale nie dlatego, że nie była ładna, a dlatego, że okazała się taka niemądra.


RE: Strach ma wielkie oczy (drabble) - Grafoman - 18-06-2017

Mnie się podabało. Początek trzymał w napięciu, końcówka zaś.... No cóż. Uśmiechnąłem się. Smile
Pozdrawiam,
G


RE: Strach ma wielkie oczy (drabble) - czarownica - 21-06-2017

A gdyby tak wcześniej wstawić coś na temat papilotów właśnie lub nie zmytej maseczki na twarzy, to by puenta była zabawniejsza. I ostatnie zdanie zmienić na: - To tylko lustro, kochanie...

Big Grin