Warszawa 2048
#1
Cześć Wam Smile

Miło mi Was poinformować, że moja debiutancka powieść "Warszawa 2048" jest w końcu dostępna w sprzedaży.
Zachęcam Was do odwiedzenia mojej strony autorskiej http://www.ireneusz-kolodziejczyk.pl gdzie nie tylko dowiecie się więcej na temat mojej książki, ale także będziecie mieć możliwość wzięcia udziału w konkursach, w których można wygrać moją debiutancką powieść.
Chciałbym Was też zaprosić na swój fanpage, na facebooku:
http://www.facebook.com/irask2

No dobrze, ale czym owa "Warszawa 2048" jest? To nic innego jak cyberpunk, który zrywa z korzeniami gatunku na rzecz zdecydowanie lżejszego klimatu. W tej powieści nie znajdziesz rozważań na temat mrocznego wpływu wszczepów bionicznych, czy implantów na ciało człowieka, jak i jego samego. Ta powieść, to przede wszystkim niczym nieskrępowana akcja, z minimalistycznymi opisami, gdzie główna oś fabuły, jest tylko pretekstem do opowiedzenia historii kilku skrajnie zróżnicowanych grup pod względem tak działań jak i zachowań.
Niezwykle oryginalna grupa, będąca na usługach korporacji, znanej pod nazwą Szczury, z pewnością dostarczy Ci wielu pozytywnych wrażeń - niejednokrotnie uśmiechniesz się czytając to, co ma do powiedzenia szef tej grupy. Czarna Policja, natomiast niejednokrotnie uświadomi Ci, że w świecie gdzie rządzi brutalna siła (także i pieniądza) są potrzebne jednostki nie stroniące od użycia siły aby zmusić społeczeństwo do przestrzegania prawa. Ta jednostka ma szansę zaistnieć realnie! Być może nie pod taką nazwą, ale utożsamiająca się z jej metodami działań.
Nie należy zapominać o Dezerterach, ludziach, którzy po skorzystaniu z korporacyjnej dotacji, ulepszyli swe ciało stając się cyborgami i uciekli z wojska, by wieść lepsze życie w gorszej części świata. To jedna z tych osób będzie towarzyszyła nam przez dużą część książki, pokazując że bycie cyborgiem nie oznacza, bycia panem swego losu.
Tak w skrócie przedstawia się świat "Warszawy 2048". Jeżeli lubisz szybką akcje, żywe dialogi - znajdziesz w tej powieści coś dla siebie.

Ale w myśl zasady, że obraz (w tym wypadku fragment) jest wart więcej od tysiąca słów, zapraszam do pobrania darmowego ebooka z Chomika (darmowy transfer): http://chomikuj.pl/irask2/E-booki



Jeżeli jednak chcesz tylko porozmawiać na temat selfpublishingu i dowiedzieć się więcej na jego temat, zapraszam do kontaktu ze mną po przez wbudowany formularz kontaktowy, bądź też mejlowo (podstrona "Kontakt").

Do usłyszenia Smile
Ireneusz Kołodziejczyk


Przenoszę do działu NOWOŚCI. /// Danek
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości