Posty
#1
Mam jedno pytanie. Otóż czy da się usunąć własne posty, albo czy mógłby admin usunąć moje posty? Pytam, ponieważ chciałbym ze tak powiem zacząć od nowa a mam tylko 3 posty z czego jedno nie trzeba usuwać, bo w nim sie przedstawiałem...Pozdrawiam i liczę na pomoc.
"Książka jest jak prawdziwy przyjaciel, nie zdradzi i nie oszuka"Wink
#2
Z tego co widzę, nie masz tylko 3 postów, a na bieżącą chwilę około 10.
Usuwanie własnych postów zostało wyłączone z powodu tworzenia się przez to bałaganu w bazie danych i przez to zawieszania się samego forum, jak również z pobudek wizualnych.
Proszę po prostu nie zwracać uwagę na te posty i iść dalej. Smile

Pozdrawiam
#3
Miałbym chociaż prośbe o usunięcie dwóch moich dodanych tekstów w dziale poezja..Blush Proszę.
"Książka jest jak prawdziwy przyjaciel, nie zdradzi i nie oszuka"Wink
#4
Eeee tam, nie bądź dzieciak Tongue to jest życie, masz tylko jedną szansę. Po prostu się nie poddawaj i staraj się wywrzeć lepsze wrażenie na ludziach.
Nie robię wyjątków. Czarny, niebieski, pomarańczowy, czy nawet zielony jak zajdzie potrzeba.
#5
Kwestię usuwania postów reguluję nasz regulamin.
Jednakże tak jak powiedział Met, nie ma co prosić o usuwanie tekstów, tylko iść dalej z tematem. Rozwijać się, udoskonalać, a kiepskie teksty odejdą w zapomnienie, a nowe będą pamiętane.

Tyle w temacie.
#6
Skoro wszystko zostało wyjaśnione, wątek zamykam.
You'll never shine
Until you find your moon
To bring your wolf to a howl.
--- Saul Williams


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości