Porytkon 2^2 - ogólnopolski konwent miłośników fantastyki, mangi i anime.
#1
Porytkon - ogólnopolski konwent miłośników fantastyki, mangi i anime. Pierwsza edycja w roku 2007 została zorganizowana w Raciborzu pod kierownictwem Adama "Adona" Ochwata. Od roku 2008 Porytkon odbywa się w Sosnowcu, przy wsparciu sosnowieckiego Urzędu Miejskiego, a jego głównym organizatorem jest Dominik "Bąku" Bąk.

Zgodnie z tradycją, najbardziej poryty konwent po tej stronie galaktyki odbędzie się w Sosnowcu. Tegoroczny Porytkon będą gościć trzy szkoły. Do waszej dyspozycji oddamy ponad 40 sal, 2 sale gimnastyczne oraz boisko ze sztuczną murawą.

BUDYNEK A – Zespół Szkół Zawodowych nr 3, ul. Braci Mieroszewskich 42,
BUDYNEK B - Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Szymanowskiego 3b
BUDYNEK C – Gimnazjum nr 9, ul. Kalagi 9a

Już wkrótce opiszemy dojazd do szkół różnymi środkami transportu (w tym przy pomocy parasolki i betonowych bucików).

Zapraszamy!

http://porytkon.irpg.pl/
You'll never shine
Until you find your moon
To bring your wolf to a howl.
--- Saul Williams
Odpowiedz
#2
Mniej niż miesiąc pozostało już do rozpoczęcia się Porytkonu 2^2. Prace nad konwentem mijają w szalonym tempie. W związku z domykaniem programu imprezy przypominamy, że osoby chcące skorzystać ze zniżek tworząc z nami atrakcje festiwalu, powinny przesłać swoje pomysły przy pomocy formularza pod adresem: http://porytkon.irpg.pl/prorgam/ najpóźniej do 11 listopada. Jeśli chcecie wejść na konwet ze zniżką, zakupić taniej koszulkę, albo zamówić jedyne w swoim rodzaju konwentowe wyżywienie - nie zwlekajcie! Przyjmujemy zgłoszenia tylko do 18 listopada. Aby wcześniej zarejestrować się na konwent należy wejść na adres: http://porytkon.irpg.pl/rejestracja/ i podążać za wskazówkami wysłanymi przez nas mailowo.
Do zobaczenia w Sosnowcu!
pozdrawiamy serdecznie
Zespół Porytkonu 2^2
We love you so
You'll never shine
Until you find your moon
To bring your wolf to a howl.
--- Saul Williams
Odpowiedz
#3
Po długich bojach udało nam się skompletować porytą tabelę programową i z przyjemnością informuję, że dostępna jest na naszej stronie pod adresem http://porytkon.irpg.pl/program. Możecie już teraz zaplanować sobie najbardziej Poryty konwent w tej części galaktyki! Zapraszamy!

[Obrazek: porytkon_200x300.gif]
You'll never shine
Until you find your moon
To bring your wolf to a howl.
--- Saul Williams
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości