Mój socrealizm
#1
Ostatnio fascynuje mnie socrealizm. Oto wykonane akrylem na a3 efekty:

http://img255.imageshack.us/img255/9133/dsc00284jh.jpg

http://img560.imageshack.us/img560/4317/dsc00292w.jpg
Odpowiedz
#2
Czy to jest malowane na płótnie?
"Ona po prostu uśmiecha się do ludzi, a oni opowiadają jej historię swojego życia" - Patricia Briggs "Zew Księżyca"
Odpowiedz
#3
Tak. Płótno a3.
Odpowiedz
#4
Hmm nie znam się na socrealizmie,ale pozwolisz,że skomentuje:

1.Hmm trzeba przyznać,że hmm klimatyczny obraz. Szkoda,że jest w nim jakaś taka hmm prostota. Nie twierdzę,że umiałbym coś takiego namalować,ale jednak przydałoby się jeszcze coś. A co do szczegółów to kształt głowy,można by poprawić.

2.Ten mi się mniej podoba od pierwszego. Przede wszystkim-co się stało z drugiem okiem? Popraw jeszcze ten jeden pasek na brodzie. Generalnie to oceniłbym obrazy tak 3/5,ale jak pisałem wcześniej na socrealizmie się nie znam o : (

Pozdrawiam
X
Jeśli masz jakieś pytanie,problem,zachciankę,marzenie lub potrzebujesz pomocy to wal śmiało. Postaram się odpowiedzieć/pomóc/spełnić o co prosisz. W końcu od tego też jestem.

X
Odpowiedz
#5
Czy na pierwszym obrazie jest towarzysz Lenin? Podoba mi się Big Grin
"KGB chciało go zabić, pozorując wypadek samochodowy, ale trafił kretyn na kretyna i nawet taśmy nie zniszczyli." - z "notatek naukowych" Mestari

Odpowiedz
#6
Tak, a na drugim Engels się mieści.
Odpowiedz
#7
Niezłe. Podoba mi się kolorystyka, dobrze współgra z tematyką. Lubię takie minimalistyczne obrazy. Easy, jestem pozytywnie zaskoczony! Nie dość, że poetyzujesz, to jeszcze malujesz, brawo! Gratuluję talentu, stary!
You'll never shine
Until you find your moon
To bring your wolf to a howl.
--- Saul Williams
Odpowiedz
#8
Dziękuję bardzo. Choć malowanie średnio mi wychodzi, ostatnio mam jednak większe natchnienie na obrazy niż poezję, dawno niczego nie napisałem.
Odpowiedz
#9
Rzeczywiście oddałeś nieźle klimat tamtych czasów - Lenin fajowy, a ten drugi nie gorzej.