IV Niecykliczny Konkurs Fabryczny TEORIE SPISKOWE
#1
IV Niecykliczny Konkurs Fabryczny TEORIE SPISKOWE

Świat jest pełen niewyjaśnionych zjawisk. Zagadkowe morderstwa, ukrywane dowody, znikający świadkowie, zmowa milczenia. Z pewnością jest w tym wszystkim coś głębszego, coś co być może ma wymiar globalny. Wszyscy zmierzamy w kierunku jaki pewni ludzie chcą nam nakreślić. Wciąż jesteśmy przez nich manipulowani. Jednak są wśród nas tacy, którzy wiedzą więcej, choć czasem boją się mówić. Dajmy im głos. Piszmy o TEORIACH SPISKOWYCH!

Co was najbardziej fascynuje? Zbliżający się koniec świata? Prawdziwe przyczyny kryzysu finansowego? Kosmici? Tajne więzienia i niebezpieczne eksperymenty na ludziach? To fantastyczny temat na opowiadanie. Porywający thriller, dramat psychologiczny, a może horror?

A co, jeśli uważacie, że to wszystko totalne brednie? Okej. Wyśmiejcie zwolenników teorii spiskowych uderzając w nich celną satyrą. Wszystkie chwyty są dozwolone!

Opublikujcie swój tekst nie przekraczający 20 000 znaków ze spacjami na portalu Fabrica Librorum do 31 01 2012.
Prace wysyłajcie przez formularz z dopiskiem „Spisek”. Każdy autor może przesłać nie więcej niż 5 utworów.

Do wygrania nagrody książkowe:

Marcia Willett "Letni domek"
Jonathan Nasaw "Dziewczyny, których pożądał"
Piotr Sender "Bóg nosi dres"
Izabela Szolc "Strzeż się psa"
Panos Karnezis "Klasztor"

Teksty oceni Jury w składzie:

Maciej Partyka - fabryczny blackgrzywa, w Redakcji odpowiedzialny za teksty prozatorskie. Studiował archeologię, ale postanowił wybrać inną drogę życiową. Obecnie pracuje w firmie zajmującej się marketingiem rekomendacji. Stały bywalec Forum IKAR, współtwórca literackiego bloga Votum Separaum, publikował recenzje książek w serwisie Gildia.pl.

Jacek Rostocki - JacAr - obecnie sprzedawca lornetek, jeszcze niedawno kreatywny reklamiarz. I jedno i drugie zajęcie przekonują, że to facet z wizją. Fizyczny rocznik 65, psychiczny 89. Do bólu uciążliwy, by nie rzec upierdliwy (to prawdopodobnie kwestia chronicznie podwyższonego poziomu mendorfin). Autor różnych form. Na fabryce od 2004.

Tadeusz Solecki - fabryczny tsole. Z wykształcenia astronom, pracuje jako specjalista ds. PR. Publikował opowiadania, eseje, recenzje, wiersze w periodykach: „Fantastyka”, „Nowa Fantastyka”, „Mała Fantastyka”, „Fantazja”, „Czas Fantastyki”, „W drodze”. W 2009 r. wydał zbiór opowiadań SF zatytułowany „Muzyka Sfer Niebieskich”.

Magdalena Zimniak – urodziła się w Warszawie i nadal tu mieszka. Na tutejszym uniwersytecie studiowała anglistykę. Dziś prowadzi własną szkołę angielskiego.
Jej opowiadania ukazywały się w „Akancie” i „Magazynie Fantastycznym”. Jest laureatką konkursu na opowiadanie kryminalne ogłoszonego przez agencję literacką Pal Twins i Związek Literatów Polskich oraz laureatką konkursu wydawnictwa Replika na opowiadanie erotyczne. Debiutowała w 2008 roku powieścią „Szlak”. Jej powieść „Willa” została nominowana do Srebrnego Kałamarza oraz zdobyła wyróżnienie jury w konkursie Najlepsza Książka na Jesień 2010 na portalu literackim granice.pl .

Losy konkursu możecie śledzić również na Facebooku.
W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości piszcie na blackgrzywa@gmail.com

Źródło: http://portalliteracki.pl/artykul,45845.html
You'll never shine
Until you find your moon
To bring your wolf to a howl.
--- Saul Williams
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości