Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gdy zasnę
#1
nigdy nie byliśmy bliżej
szczęścia
gdy je straciliśmy
przejaśniło się
coś zatrzymało przy mnie
wspomnienia utkane z nas
połączeni na zawsze
ślubuję pamiętam
tęsknię jestem
jesteś
jest jak dawniej
wiem że czekasz
przyjdę przytulisz
będę z tobą ty będziesz
ze mną gdy zasnę
Wyciśnij życie, jak słodko - gorzką czekoladkę.
Nie żałuj błędów, tylko niespełnionych marzeń.
Zrób coś, dla siebie, lecz nie od jutra.
[Obrazek: malarskie-dziela-sztuki6_s.jpg]

Odpowiedz
#2
Gdybym przeczytał to na głos, to prawdopodobnie bym się udusił... Co do treści, wstrzymam się, bo nie bardzo łapię o co Ci chodziło, wiadomo, jakiś luby, ale nie mogę się zorientować o co biega. nie lubię zbytniej oczywistości, ale jednak fajnie jest wiedzieć o czym się czyta.

Pozdrawiam.


[...] we kill people who kill people because killing people is wrong [...]
Odpowiedz
#3
Naplotłaś tu strasznie, namotałaś. Forma niezbyt, treść niejasna przez to właśnie. Słabo, ale z tego co pamiętam - lepiej niż było.
You'll never shine
Until you find your moon
To bring your wolf to a howl.
--- Saul Williams
Odpowiedz
#4
Nie trafia to do mnie. Nie mam pojęcia o co Ci chodziło przy pisaniu tego kawałka. Staraj się pisać tak byś przekazu nie rozumiała tylko Ty, ale też inni czytelnicy Smile Na dodatek troszkę forma tu przeszkadza jak zauważył root. Jedyne co mogę stwierdzić w miarę pozytywnego, że puenta jest w miarę widoczna.

Czekam na coś więcej.
Pozdrawiam
X
Jeśli masz jakieś pytanie,problem,zachciankę,marzenie lub potrzebujesz pomocy to wal śmiało. Postaram się odpowiedzieć/pomóc/spełnić o co prosisz. W końcu od tego też jestem.

X
Odpowiedz
#5
. .
Odpowiedz
#6
Dzięki za komentarze Smile
Wyciśnij życie, jak słodko - gorzką czekoladkę.
Nie żałuj błędów, tylko niespełnionych marzeń.
Zrób coś, dla siebie, lecz nie od jutra.
[Obrazek: malarskie-dziela-sztuki6_s.jpg]

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości